صفحه اصلی / نوسازی ناوگان باری در خراسان جنوبی

نوسازی ناوگان باری در خراسان جنوبی

به گزارش کسب و کار نیوز، مهدی گرجی سرپرست معاونت حمل‌ونقل اداره کل با اعلام این خبر افزود: ناوگانی که سن آن بالاتر از ۳۵ سال و ظرفیت بارپذیری بالای ۱۰ تن و دارای کارت هوشمند معتبر، کارکرد ۱۸ فقره بارنامه و ۷۵۰۰ کیلومتر پیمایش و یا ۴ فقره cmr در سال گذشته را داشته باشند مشمول این طرح می‌گردند.
وی با اشاره به این موضوع افزود: تسهیلات اعطائی به میزان ۸۰ درصد قیمت خودرو و با نرخ سود مصوب شورای پول و اعتبار توسط شرکت‌های تأمین‌کننده خودرو فراهم می‌گردد.
گرجی همچنین گفت: اسقاط خودرو، پس از ثبت‌نام در یکی از شرکت‌های طرف قرارداد و پس از اعلام شماره شاسی اختصاص یافته خودروی جدید انجام می‌شود و میزان ۸۵ درصد صرفه‌جوئی سوخت سه ماه حدفاصل اسقاط ناوگان تا زمان تحویل خودرو به عنوان پیش‌پرداخت به متقاضیان پرداخت می‌گردد که سقف مبلغ صرفه‌جوئی معادل قیمت خودرو است و طی حداکثر ۷ سال بر اساس پیمایش از طرف شرکت ملی نفت ایران پرداخت می‌گردد.
وی بیان کرد: سهم متقاضی از سود مصوب در حال حاضر و قرارداد منعقده موجود با یکی از شرکت‌های تولیدکننده خودرو (ماموت) ۹ درصد است که تاکنون با ۵ شرکت تأمین‌کننده خودرو (ماموت-سایپا دیزل- زامیاد-آذهایتکس و داتیس فرادیزل آریا) منعقد و با سایر شرکت‌ها آر جمله ایران‌خودرو دیزل و کاوه دیزل در دست اقدام است.
وی همچنین از اجرای محدودیت تردد برای ناوگان فرسوده مشمول طرح از اواسط سال آینده خبر داد و خواستار استفاده رانندگان و مالکین خودروها از امکانات و پتانسیل فراه شده در بخش شد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.