صفحه اصلی / شمسایی: تاج پیگیر بازگشتم به تیم ملی فوتسال است

شمسایی: تاج پیگیر بازگشتم به تیم ملی فوتسال است

به گزارش کسب و کار نیوز، وحید شمسایی درباره پیروزی تیم تأسیسات مقابل گیتی پسند در هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال گفت: بازی سنگین و زیبایی بود. هر دو تیم بازیکنان خوبی دارند ولی به نظرم به خاطر حضور حسین شمس، وزنه نیمکت گیتی پسند بالاتر بود.
سرمربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی افزود: هر د و تیم شایسته پیروزی بودند ولی ما بیشتر دقت کردیم و در روزی  که مصطفی نظری و تمام بازیکنان فوق العاده بودند. ما گیتی پسند را شکست دادیم  تا از کورس بالای جدول عقب نمانیم.
وی تأکید کرد: ما برای ثانیه به ثانیه بازی برنامه داشتیم و خوشبختانه از فرصت هایمان به خوبی استفاده کردیم. حالا به جدول امیدوار هستیم ولی بدشانسی ما ادامه دارد چرا که باید در هفته آینده هم در یک بازی سنگین به قلعه عقاب ها (شهروند ساری) برویم. قرعه ما از اول لیگ سخت بود.
شمسایی درباره صحبت های حسین شمس بعد از بازی که گفته بود دلیل پیروزی تأسیسات کمتر بازی کردن شمسایی بوده است، افزود: شمس هرچه می گوید درست است ولی باید بگویم ما برای لحظه به لحظه بازی برنامه داشتیم و حتی تعویض های ما کاملاً با برنامه بود. من بازی را کنترل کردم، هرچند اشتباهاتی هم داشتم.
سرمربی تأسیسات خاطرنشان کرد: ما فرصت ریکاوری برای بازی بعدی نداریم. تیم ساری چه اول جدول و چه در انتهای جدول باشد با تماشاگرانی که دارد کار را برای هر حریفی سخت می کند و فشار زیادی به تیم میهمان وارد می شود. این تیم امسال در خانه خود حریفانش را بیچاره کرده است!
شمسایی در ادامه درباره بحث دعوت شدنش به تیم ملی اظهار داشت: از مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال ممنون هستم. او بعد از بازی با گیتی پسند با من تماس گرفت و اعلام کرد که باید رکورد من در فوتسال حفظ شود. واقعاً ممنون دار آقای  تاج هستم که در این شرایط بحرانی و درگیری باشگاه های فوتبال و همچنین آماده سازی تیم ملی برای جام جهانی به فکر حفظ رکورد آقای گلی فوتسال دنیا در ایران است.
وی تأکید کرد: تاج گفت که این رکورد باید در ایران بماند که این کار و صحبتش قابل تقدیر است. قرار شد همانند برزیل که از کشورهای ضعیف تری برای بازی دوستانه با حضور فالکائو دعوت می کند، فدراسیون فوتبال ایران هم از تیم های ضعیف تری مثل تاجیکستان، فیلیپین و غیره دعوت کند تا من هم مقابل آنها بازی کنم و رکوردم در ایران بماند.
بازیکن پیشین تیم ملی فوتسال ایران تصریح کرد: اینجا بحث من مطرح نیست بلکه پای ایران وسط است. من در تیم ملی گل هایم را زده ام. حالا هم اگر بحث بازگشتم مطرح شده به این خاطر است که برزیلی ها فالکائو را دعوت کرده اند که بتواند رکورد گل های ملی مرا جابجا کند. به آقای تاج هم گفتم که من به تیم ملی کار ندارم چرا که برنامه این تیم برای جام ملتها مشخص شده است ما باید از برزیل در دعوت از تیم های ضعیف تر الگو برداری کنیم تا این رکورد در ایران بماند.
وی خاطرنشان کرد: از مسئولان، مردم و رسانه ها ممنون هستم. وقتی همه پیگیر بازگشت من به تیم ملی هستند نشان می دهد که راهم را درست رفته ام. اینجا شمسایی مهم نیست؛ ایران مهم است. نباید خیلی از چیزهایی را که سخت به دست آورده ایم، مفت از دست بدهیم.
 

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.