صفحه اصلی / دادگاه تجدیدنظر سعید مرتضوی آغاز شد

دادگاه تجدیدنظر سعید مرتضوی آغاز شد

به گزارش کسب و کار نیوز، جلسه دادگاه تجدیدنظر سعید مرتضوی مدیرعامل سابق سازمان تامین اجتماعی و دادستان سابق تهران قرار بود سه شنبه ۱۸ مهر در دادگاه تجدیدنظر استان تهران برگزار شود که بدلیل حضورنیافتن او و ارائه گواهی پزشکی، موضوع رسیدگی به این پرونده انجام نشد.
برهمین اساس قرار شد جلسه ۳۰ آبان ماه جلسه رسیدگی به پرونده کهریزک وی باشد.
دادگاه رسیدگی به این پرونده باید طبق توضیحات سعید مرتضوی پیش برود اما چون امروز حضور نداشت به جلسه بعدی موکول شد.
اما براساس گزارش خبرنگار ایرنا این جلسه هم بدون حضور شاکی( اولیای دم روح الامینی) و سعیدمرتضوی ( متشاکی عنه) در حال برگزاری است. درحال حاضر میرمجید طاهری وکیل روح الأمینی تنها در این جلسه دادگاه حضور دارد.
طاهری وکیل اولیای دم روح الامینی (یکی از کشته شدگان کهریزک) پیشتر دراین باره به خبرنگار ایرنا گفته بود: سعید مرتضوی در این پرونده وکیل نداشت و باید خود مرتضوی به دفاع در جلسه بپردازد، در این پرونده از ابتدا خود مرتضوی دفاع کرد.
طاهری خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه پس از گذشت بیش از هشت سال رسیدگی به پرونده ادامه دارد این پرونده به جلد ۳۲ رسیده است و ۱۵ هزار صفحه دارد. 
پرونده سعید مرتضوی در بخش تامین اجتماعی روز دوشنبه گذشته با حضور وکیل وی به پایان رسید و مجتبی نظری وکیل سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد: احتمال دارد که ختم رسیدگی این پرونده نیز اعلام شود.
 

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.