صفحه اصلی / فولاد برای بازسازی مناطق زلزله‌زده تامین می‌شود

فولاد برای بازسازی مناطق زلزله‌زده تامین می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، با وقوع زلزله ۷.۳ ریشتری در استان کرمانشاه که تلفات مالی و جانی بسیاری برجای گذاشت، سیل کمک‌های مردمی مایحتاج اولیه مردم آسیب دیده را فراهم کرد، اما کمک‌های دولتی دیگری نیز برای بازسازی زیرساخت‌های تخلیه شده و خانه آسیب دیدگان در راه هستند.
بعد از اعلام وزارت صنعت، معدن و تجارت برای تامین مصالح مورد نیاز برای بازسازی مناطق زلزله زده غرب ایران، انجمن تولیدکنندگان فولاد نیز طی اطلاعیه‌ای از آمادگی این انجمن و اعضای آن برای تامین فولاد مورد نیاز برای بازسازی مناطق زلزله زده و همکاری با دولت خبر داد.
در این اطلاعیه آمده است که با توجه به لزوم بازسازی فوری و تامین مسکن مورد نیاز مناطق زلزله زده این انجمن با هماهنگی‌های انجام شده به نمایندگی کارخانه‌های فولادی آمادگی دارد نسبت به تامین به موقع، اقتصادی و بهینه فولاد مورد نیاز برای بازسازی مناطق زلزله زده و همچنین جذب کمک‌های فعالان فولادی کشور اقدام کنند.
پس از اعلام وزارت صنعت، معدن و تجارت این اولین اعلام آمادگی رسمی از سوی انجمن‌های تولیدکننده محصولات معدنی و مصالح ساختمانی بود که در راستای کمک‌رسانی زیرساختی به مناطق زلزله زده مطرح شد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.