صفحه اصلی / خسروی نژاد: عملکرد جودوکاران در هلند نسبتا خوب بود/محجوب جزو نوابغ جهان است

خسروی نژاد: عملکرد جودوکاران در هلند نسبتا خوب بود/محجوب جزو نوابغ جهان است

به گزارش کسب و کار نیوز مسعود خسروی‌نژاد در گفتگو با ایسنا، درباره ارزیابی خود از نتایج ۶ جودوکار ایران در رقابت‌های گرندپری ۲۰۱۷ هلند اظهار کرد: ابتدا جا دارد کسب ۲ مدال برنز توسط ملایی و محجوب در این تورنمنت معتبر را به این ۲ جودوکار با تجربه و بسیار خوب کشورمان تبریک بگویم و امیدوارم این موفقیت‌ها کماکان ادامه داشته باشد.به اعتقاد من جودوکاران ما زحمت خود را کشیدند تا به نتایج خوبی برسند.ما کارشناسان نیز از کسب این نتایج خوشحالیم و امیدواریم ادامه داشته باشد.
کارشناس جودوی ایران افزود: اینکه فضا به گونه ای مهیا شده که جودوکاران ما عازم تورنمنت‌های مختلف در سراسر جهان می‌شوند اقدام بسیار خوبی است که می‌تواند باعث کسب تجربه هر چه بیشتر جودوکاران جوان شود و درصد موفقیت‌ آن‌ها را در میادین پیش رو بیشتر کند. جا دارد از درخشان رییس فدراسیون جودو بخاطر حمایت‌هایش از جودوکاران و همچنین فراهم کردن زمینه بازگشت محجوب به جودو قدردانی کنم. امیدوارم این نتایج هر چه بهتر در آینده ادامه داشته باشد و جودوکاران جوان ما نیز در رقابت‌های معتبر به مدال برسند تا این زحمات به بار بنشیند.
مربی سابق تیم ملی درباره اینکه برخی معتقدند سطح این رقابت‌ها چندان بالا نبوده است خاطرنشان کرد: اینکه بخواهیم بگوییم سطح مسابقات پائین بوده بی انصافی است.به هر حال این رقابت‌ها تحت عنوان گرندپری بود و جودوکاران خوبی در این سطح از رقابت‌ها حاضر می‌شوند. به اعتقاد من عملکرد جودوکاران ما به نسبت خوب بود و دو، سه جودوکار ما نیز به علت جوانی و کم تجربه بودن نتوانستند عملکرد بهتری داشته باشند. کسب ۲ مدال برنز و یک عنوان پنجمی نتیجه بدی نیست و ما را به آینده امیدوار می‌کند.
خسروی‌نژاد درباره بازگشت خوب جواد محجوب به جودو و کسب مدال برنز در این رقابت‌ها علی‌رغم دوری ۱۵ ماهه از جودو گفت: از روز اول هم که در خدمت او بودم اعتقاد داشتم محجوب جزو نوابغ جودوی جهان است که می‌تواند به بالاترین عناوین در جودوی جهان برسد. او پس از ۱۵ ماه دوری نتیجه بسیار خوبی گرفت و نشان داد برای رسیدن به قله‌های جهانی عزمش را جزم کرده است. مطمئنا اگر او به همین شکل به تمریناتش ادامه بدهد و در چارچوب کار کند رسیدن به مدال جهانی و المپیک دور از دسترس نیست.

همچنین مطالعه کنید:

تزریق ۵۰۰۰ میلیارد نقدینگی به بورس انرژی

به گزارش کسب و کار نیوز ، مصطفی رجبی مشهدی با بیان اینکه این اقدام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.