صفحه اصلی / افزایش فروش نفت ونزوئلا به آمریکا

افزایش فروش نفت ونزوئلا به آمریکا

به گزارش کسب و کار نیوز آمار گردآوری شده از سوی تامسون رویترز نشان داد این کشور آمریکای لاتین ۵۴۱ هزار و ۱۳۰ بشکه در روز نفت در اکتبر به مشتریانش در آمریکا ارسال کرد که ۱۱ درصد بالاتر از سپتامبر بود، اما آمار اکتبر در مقایسه با ۶۰۱ هزار و ۶۵ بشکه در روز که در اکتبر سال ۲۰۱۶ صادر شد، ۱۰ درصد کاهش داشت.
طبق آمار اوپک، مجموع تولید نفت ونزوئلا در اکتبر کاهش یافت و به پایین‌ترین میزان از سال ۱۹۸۹ تاکنون رسید. تحریم‌هایی که از سوی آمریکا علیه ونزوئلا و شرکت نفتی دولتی PDVSA وضع شده، در کاهش صادرات این کشور در سال جاری تاثیر بسزایی داشته است.
بر اساس گزارش رویترز، بزرگترین دریافت کننده نفت ونزوئلا در آمریکا در ماه میلادی گذشته، شرکت والرو انرژی بود. سیتگو پترولیوم که واحد پالایش PDVSA است، اخیرا به دلیل تحریم‌ها و مشکل موجود بودن نفت، برای واردات از شرکت مادر خود با دشواری روبه‌رو شده است با این‌همه دومین دریافت کننده بزرگ نفت ونزوئلا در اکتبر بود. سایر وارد کنندگان نفت ونزوئلا در آمریکا شامل فیلیپس ۶۶ و شورون بودند که مقادیر کمتری نفت نسبت به حجم قراردادی و خریدهای معمولی دریافت کردند. شرکت پالایشگاهی "پی بی اف انرژی، هیچ محموله مستقیمی از شرکت PDVSA خریداری نکرد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.