صفحه اصلی / نشست قطعه‌سازان ایرانی و خارجی درباره خودروهای پسابرجامی

نشست قطعه‌سازان ایرانی و خارجی درباره خودروهای پسابرجامی

 

به گزارش کسب و کار نیوز آرش محبی‌نژاد در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در روزهای اخیر هیات‌هایی از شرکتهای قطعه‌ساز خارجی برای شرکت در نمایشگاه بین‌المللی قطعات خودرو به تهران آمدند.
وی با بیان اینکه در حاشیه این نمایشگاه روز گذشته نشست مشترک هفت جانبه‌ای بین قطعه‌سازان ایرانی و قطعه‌سازان خارجی برگزار شد، خاطرنشان کرد: قطعه‌سازانی از کشورهای فرانسه، هند، کره جنوبی، تایوان، ترکیه و چین در این نشست حضور داشتند.
دبیر انجمن صنایع همگن قطعه‌سازی ادامه داد: در این نشست برنامه‌های فعلی و اهداف ‌آینده صنعت خودرو و قطعه ایران برای میهمانان خارجی تبیین شده و فرصت‌های همکاری دو جانبه تشریح شد.
وی افزود: مسوولان انجمن قطعه‌سازان فرانسه نیز در این نشست حضور داشتند و درباره راه‌های افزایش همکاری‌های دو جانبه بین قطعه‌سازان ایرانی و فرانسوی بحث و تبادل نظر شد.
محبی‌نژاد با بیان اینکه برگزاری نشست با قطعه‌سازان خارجی در راستای تحقق اهداف تعیین شده برای داخلی‌سازی ۷۰ درصدی خودروهای پسابرجامی صورت گرفت، تصریح کرد: طبق دستورالعمل وزارت صنعت، معدن و تجارت ظرف دو سال از آغاز تولید خودروهای پسابرجامی داخلی‌سازی آنها باید به ۷۰ درصد افزایش یابد.

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.