صفحه اصلی / دیدار مدیرکل راه و شهرسازی زنجان با شهردار جدید

دیدار مدیرکل راه و شهرسازی زنجان با شهردار جدید

به گزارش کسب و کار نیوز، کلیم اله وثوقی مدیرکل راه و شهرسازی استان در ابتدا با عرض تبریک انتصاب و معرفی هیئت همراه با اشاره به اینکه اداره کل راه و شهرسازی و شهرداری دارای وجه اشتراک زیادی در زمینه خدمت‌رسانی عمرانی و آبادانی شهر و به تبع آن استان دارند، گفت:
اداره کل راه و شهرسازی آمادگی هرگونه همکاری با شهرداری در جهت توسعه، عمران و آبادانی شهر به خصوص در بازآفرینی شهری را دارد تا موجبات رفاه و آسایش همشهریان و رفع مشکلات آن‌ها مخصوصاً در پروژه دلجوی- داود قلی فراهم گردد.
بیات منش مدیر ساخت و توسعه راه‌ها تأکید بر تعامل بین شهرداری و مدیریت ساخت و توسعه راه‌ها در زمینه‌هایی مثل آسفالت و ترافیک را داشت.
اسماعیلی مدیر توسعه منابع نیز با تبریک انتصاب به شهردار جدید آرزوی موفقیت کردند.
توسلیان مدیر شهرسازی معماری اداره کل راه و شهرسازی خواستار رویکرد توسعه محور در تصمیمات شهری در زمینه‌های معماری، طرح تفصیلی و کمیسیون ماده ۵ شد.
در ادامه شهردار زنجان مردمان این شهر زنجان را مردمانی بسیار خون گرم، مهربان معرفی کرد و کار برای این شهر با هر شرایط سخت را ارزشمند دانست و خواستار همکاری تمام دستگاه‌ها در مورد سیما و منظر شهری و تبیین آیین‌نامه‌ای در این خصوص شد.
در پایان معصومی گفت: ما اهل تعامل هستیم و دست دوستی به همه کسانی که ایده‌های خوب دارند دراز می‌کنیم و به این دوستی افتخار می‌کنم.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.