چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / رئیس جمهوری وارد سرپل ذهاب شد

رئیس جمهوری وارد سرپل ذهاب شد

حجت الاسلام حسن روحانی روز سه شنبه برای اطلاع از روند ارائه خدمات امدادی به مردم زلزله زده، جزییات خسارت های تخریب زلزله و تصمیم گیری برای ادامه امدادرسانی ها به سرپل ذهاب سفر کرده است.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایرنا،  حجت الاسلام حسن روحانی در حالی وارد سرپل ذهاب شده که نیروهای امدادی متشکل از نهادهای انقلابی و دستگاه های اجرایی از جمله ارتش جمهوری اسلامی، نیروی انتظامی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و هلال احمر، بهداشت و درمان و اورژانس اعضای شورای بحران برای ارائه خدمات امدادی به آسیب دیدگان بسیج شده اند.
بالگرد حامل رییس جمهوری در پادگان ابوذر ارتش جمهوری اسلامی در سرپل ذهاب فرود آمد.
طبق آخرین خبرهای منتشر شده، تعداد کشته های زلزله در کرمانشاه تاکنون به ۴۱۳ نفر رسیده و آمار زخمی ها نیز به ۷۴۵۴ نفر است.
زمین لرزه شدیدی ساعت ۲۱:۴۸ شامگاه یکشنبه ۲۱ آبان ۹۶ با قدرت ۷.۳ درجه در مقیاس درونی زمین (ریشتر) در ژرفای ۳۳.۹ کیلومتری زمین استان های کرمانشاه، ایلام و کردستان و بخش های گسترده ای از غرب و شمال غرب کشور را لرزاند.
این زمین لرزه که کانون آن جنوب حلبچه عراق نزدیک مرزهای استان کرمانشاه گزارش شده زیان ها و آسیب های زیادی در استان های کرمانشاه و ایلام به بار آورده است.

همچنین مطالعه کنید:

رکورد تعمیرات نیروگاه‌های حرارتی کشور شکسته می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز ، ناصر اسکندری با اشاره به اینکه ۹۴ درصد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.