صفحه اصلی / تیم فوتسال مقاومت قرچک به بزرگان ما بی احترامی کرده بود

تیم فوتسال مقاومت قرچک به بزرگان ما بی احترامی کرده بود

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مهر، حمید بی غم درباره پیروزی تیم فوتسال مس سونگون برابر مقاومت قرچک در لیگ برتر فوتسال و تداوم صدرنشینی، گفت: در بازی رفت ما مقابل قرچک، بازیکنان حریف حاشیه هایی درست کرده بودند. ما سعی داشتیم بازیکنان خودمان را در بازی برگشت از حاشیه و تنش دور کنیم و با فوتبال حریف را متوجه کنیم که احترام به بزرگتر واجب است.
سرمربی تیم فوتسال مس سونگون تاکید کرد: در دیدار رفت تیم مقابل به بزرگان تیم ما بی احترامی کرده بود. در بازی روز گذشته هم دقایق ابتدایی داشت به تنش کشیده می شد ولی خوشبختانه نفرات ما کنترل مسابقه را در دست گرفتند و در نهایت پیروز شدیم.
بی غم درباره صدرنشینی مس و اختلاف امتیاز با دیگر تیم های مدعی، تاکید کرد: خیالمان که در صدر راحت نیست. به نظرم تاسیسات و گیتی پسند تیم های بزرگی هستند که هرلحظه می توانند خطرناک باشند. با این حال همه چیز دست خودمان است. ما بازی به بازی پیش می رویم و تلاش می کنیم سه امتیاز هر مسابقه را از آن خود کنیم.
وی همچنین در خصوص اینکه گفته می شود فدراسیون فوتبال به دنبال قهرمان کردن تیم مس است، گفت: وقتی تیم در صدر جدول از سایر مدعیان فاصله می گیرد، معمولا این فشار از طرف دیگران وارد می شود. این موضوعات سندیت ندارد. برای فدراسیون فوتبال فرقی نمی کند چه تیمی قهرمان شود. در بازی با آذرخش بندرعباس، تیم حریف به جای ساعت ۱۶، ساعت ۱۷:۴۵ وارد زمین شد. وقتی به خاطر این تاخیر زیاد به نمایندگان فدراسیون گفتیم بازی نمی کنیم، به ما اعلام شد اگر بازی نکنید نتیجه مسابقه ۳ بر صفر به سود آذرخش می شود. چون ما به شرایط و داوری ها اعتراضی نمی کنیم دیگر تیم ها فکر می کنند فدراسیون به نفع ما کار می کند.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.