صفحه اصلی / تسهیلات ۱۰ میلیون تومانی به زلزله زدگان استان کرمانشاه پرداخت می شود

تسهیلات ۱۰ میلیون تومانی به زلزله زدگان استان کرمانشاه پرداخت می شود

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران، خسرو فرحی گفت: برای حمایت از آسیب‌دیدگان زلزله استان کرمانشاه و کمک به بازسازی منازل آنها، این بانک تسهیلات ویژه‌ای با بازپرداخت پنج ساله برای هر یک از سرپرستان خانوارهای آسیب‌دیده پرداخت می کند.
وی اضافه کرد: علاوه بر آن، یاراکارت اعتباری این بانک برای تأمین نیازهای خانواده‌های آسیب‌دیده در اختیار زلزله زدگان قرار می گیرد تا بتوانند از این تسهیلات نیز بهره‌مند شوند.
فرحی افزود: پست بانک همه تمهیدهای لازم برای خدمت‌رسانی و کمک‌های تسهیلاتی برای خانواده‌های آسیب‌دیده را در نظر گرفته است.
زلزله ای به بزرگی ۷.۳ ریشتر ساعت ۲۱ و ۴۸ دقیقه شامگاه یکشنبه (بیست و یکم آبان ماه) استان کرمانشاه و مناطقی از عراق را لرزاند. 
این زلزله در استان کرمانشاه حوالی ازگله در عمق ۱۱ کیلومتری زمین روی داد. شدت این زمین لرزه به اندازه ای بود که در بیشتر استان ها و برخی کشورهای منطقه نیز احساس شد.
براساس آخرین اطلاعات اعلام شده از ستاد مدیریت بحران کشور، تاکنون در این زمین لرزه ۳۸۷ کشته و ۶۶۰۳ مصدوم شده اند. پس لرزه ها هنوز ادامه دارد.
اکنون مسئولان برای بررسی وضعیت و برنامه ریزی در مناطق زلزله زده حضور دارند. قرار است فردا رییس جمهوری به مناطق زلزله زده برود.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.