صفحه اصلی / معاون پژوهشی وزارت علوم منصوب شد

معاون پژوهشی وزارت علوم منصوب شد

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از وزارت علوم، در این حکم آمده است:
«با عنایت به تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی در حوزه علم و فناوری به موجب این حکم به سمت معاون پژوهش و فناوری منصوب می شوید.
اجرایی کردن برنامه های ارائه شده به مجلس شورای اسلامی با تاکید بر افزایش فعالیت های شورای عالی عتف، هدفمند کردن فعالیت های اعضای هیات علمی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی، استفاده از توان دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری در کمک به دستگاه های اجرایی برای رفع چالش های ملی، تقویت پارک های علم و فناوری و مراکز رشد برای توسعه واحدهای فناور و شرکت های دانش بنیان، حمایت و بهره گیری از ظرفیت انجمن های علمی در تصمیم سازی های حوزه پژوهش و فناوری، اهتمام ویژه به پژوهش های علوم انسانی و هنر، توسعه همکاری های بین المللی از طریق انجام برنامه های پژوهشی و فناوری مشترک و تعامل با همه نهادهای فعال و دستگاه های مسئول در حوزه علم و فناوری از جمله اقدامات مورد انتظار است که امید می رود با بهره گیری از ظرفیت های موجود در دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری انجام پذیرد.
امید است با استعانت از خداوند متعال و اتخاذ رویکرد توام با عقلانیت و اعتدال و با رعایت منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در انجام وظایف محوله موفق باشید.
پیش از این، دکتر وحید احمدی مسئولیت معاونت پژوهش و فناوری وزیر علوم را برعهده داشت.»
وزیر علوم در نامه جداگانه ای با استعفای وحید احمدی از معاونت پژوهش و فناوری وزارت علوم موافقت و از زحمات بی شائبه وی قدردانی کرد. وزیر علوم همچنین در حکم دیگری وحید احمدی را به سمت مشاور وزیر و رئیس مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور منصوب کرد.»

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.