صفحه اصلی / آمادگی هواپیمایی جمهوری اسلامی برای ارائه خدمات امدادی و پروازی به زلزله زدگان

آمادگی هواپیمایی جمهوری اسلامی برای ارائه خدمات امدادی و پروازی به زلزله زدگان

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایرنا، رضا نظری گفت: در راستای خدمات رسانی به مردم زلزله زده استان کرمانشاه، یک فروند هواپیمای سنگین از نوع ۷۴۷ باری متعلق به این شرکت با هدف انتقال تجهیزات هلال احمر ظهر امروز وارد فرودگاه کرمانشاه می شود و این هواپیما در صورت لزوم مجروحانی که نیاز به اعزام برای مداوا در تهران را داشته باشند، منتقل می کند.
وی ادامه داد: این هواپیما همچنین مجروحان زلزله دیشب را در صورت لزوم به تهران منتقل خواهد کرد.
نظری اظهار کرد: با ستاد بحران استان کرمانشاه نیز برای خدمات رسانی بهینه، هماهنگی های لازم انجام شده و در صورت لزوم پروازها را به هر تعداد که نیاز باشد تامین می کنیم.
طبق اعلام سازمان مدیریت بحران استان کرمانشاه تاکنون تعداد کشته های زلزله در استان به بیش از ۲۱۰ نفر رسیده و آمار زخمی ها نیز از یک هزار و ۶۰۰ نفر فراتر رفته است.
به گزارش ایرنا زمین لرزه شدیدی ساعت ۲۱:۴۸ شامگاه یکشنبه ۲۱ آبان ۹۶ با قدرت ۷.۳ درجه در مقیاس درونی زمین (ریشتر) در ژرفای ۳۳.۹ کیلومتری زمین استان های کرمانشاه، ایلام و کردستان و بخش های گسترده ای از غرب و شمال غرب کشور را لرزاند.
این زمین لرزه که کانون آن جنوب حلبچه عراق نزدیک مرزهای استان کرمانشاه گزارش شده زیان ها و آسیب های زیادی در استان های کرمانشاه و ایلام به بار آورده است.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.