صفحه اصلی / تورم تولیدکننده بخش‌ خدمات ۱.۵ درصد افزایش یافت

تورم تولیدکننده بخش‌ خدمات ۱.۵ درصد افزایش یافت

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مرکز آمار ایران، گزارش شاخص قیمت تولید کننده بخش های خدمات تابستان ١٣٩۶ منتشر شد. بر این اساس، شاخص قیمت تولید کننده بخش­های خدمات مشتمل بر هشت بخش است که عبارتند از «تعمیر وسایل نقلیه موتوری، موتور سیکلت و کالاهای شخصی و خانگی»، «هتل و رستوران»، «حمل و نقل، انبارداری و ارتباطات»، «واسطه گریهای مالی (بیمه)»، «مستغلات، اجاره و فعالیت­های کسب و کار»، «آموزش»، «بهداشت و مددکاری اجتماعی» و «سایر فعالیتهای خدمات عمومی، اجتماعی و شخصی». گزارش شاخص قیمت تولید کننده بخش­های خدمات بصورت فصلی و سالانه منتشر می­شود.
شاخص قیمت تولید کننده بخش­های خدمات مشتمل بر هشت بخش است که عبارتند از «تعمیر وسایل نقلیه موتوری، موتور سیکلت و کالاهای شخصی و خانگی»، «هتل و رستوران»، «حمل و نقل، انبارداری و ارتباطات»، «واسطه گریهای مالی (بیمه)»، «مستغلات، اجاره و فعالیت­های کسب و کار»، «آموزش»، «بهداشت و مددکاری اجتماعی» و «سایر فعالیتهای خدمات عمومی، اجتماعی و شخصی». گزارش شاخص قیمت تولید کننده بخش­های خدمات بصورت فصلی و سالانه منتشر می­شود.
۱- شاخص کل قیمت تولید کننده بخش­های خدمات (بر مبنای ١٠٠=١٣٩٠) در فصل تابستان ١٣٩۶ برابر است با ٢٣٨,٢ که نسبت به فصل قبل١.۶  درصد افزایش یافته است.
۲- تغییرات شاخص بخش­های خدمات نیز به شرح ذیل است:
۳- شاخص گروه «خدمات تعمیر وسایل نقلیه موتوری، موتور سیکلت و کالاهای شخصی و خانگی» در فصل تابستان ١٣٩۶ برابر است با ٢٨۵,٣ که نسبت به فصل قبل ٢,٨ درصد افزایش یافته است.
۴- شاخص گروه «خدمات هتل و رستوران» در فصل تابستان ١٣٩۶ برابر است با ٣١۵,٧ که نسبت به فصل قبل٢.٧درصد افزایش یافته است.
۵- شاخص گروه «خدمات حمل و نقل، انبارداری و ارتباطات» در فصل تابستان ١٣٩۶ برابر است با ٢۵٩,٣ که نسبت به فصل قبل ١.٠ درصد افزایش یافته است.
۶- شاخص گروه «خدمات واسطه گریهای مالی (بیمه)» در فصل تابستان ١٣٩۶ برابر است با ٢٣٩,٧ که نسبت به فصل ٠.٩ درصد افزایش یافته است.
۷- شاخص گروه «خدمات مستغلات، اجاره و فعالیت های کسب و کار» در فصل تابستان ١٣٩۶ برابر است با ١٩٢,٩  که نسبت به فصل قبل ٢.٢درصد افزایش یافته است.
۸- شاخص گروه «خدمات آموزش» در فصل تابستان ١٣٩۶ برابر است با ٢٣٢,۵ که نسبت به فصل قبل ١.٠ درصد افزایش یافته است.
۹- شاخص گروه «خدمات بهداشت و مددکاری اجتماعی» در فصل تابستان ١٣٩۶ برابر است با ٣۴۵,٠ که نسبت به فصل قبل٢.٩ درصد افزایش یافته است.
۱۰- شاخص گروه «خدمات سایر فعالیت­های خدمات عمومی، اجتماعی و شخصی» در فصل تابستان ١٣٩۶ برابر است با ٢۶٣,٠  که نسبت به فصل قبل٠.٢ درصد افزایش یافته است. اطلاعات بیشتر از طریق فایل پیوست قابل دستیابی است.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.