صفحه اصلی / اجرای همگانی توییت ۲۸۰ کاراکتری در توییتر

اجرای همگانی توییت ۲۸۰ کاراکتری در توییتر

به گزارش کسب وکار نیوز به نقل از، تقریبا یک ماه پیش بود که گزارش هایی مبنی بر اجرای آزمایشی افزایش تعداد کاراکترهای قابل انتشار در هر توییت از ۱۴۰ به ۲۸۰ کاراکتر منتشر شد. لازم به ذکر است که این اجرای آزمایشی تنها برای شمار محدودی از کاربران قابل دسترسی و استفاده بود و پس از آنکه این طرح با استقبال کاربران این شبکه اجتماعی و موفقیت مواجه شد، هم اکنون توییتر اعلام کرده است که از این پس همه کاربران قادر خواهند بود پیام ها و توییت های خود را تا مرز ۲۸۰ کاراکتر نوشته و منتشر کنند.
تا پیش از این، محدودیت تعداد کاراکترهای هر توییت ۱۴۰ بود که این موجب شده بود کاربران بسیاری از تعداد بسیار کم کاراکترهای قابل انتشار و ارسال ناراضی باشند. چراکه در برخی زبان ها هر کلمه تعداد کاراکترهای متفاوتی دارد. انتشار نتایج تحقیقاتی که توییتر انجام داده بود نشان داد که تقریبا اغلب زبان‌های موجود در زمان استفاده از توییتر با مشکل محدودیت کاراکتر روبه ‌رو می‌شوند. بعنوان مثال، در شماری از زبان‌ها نظیر چینی، ژاپنی و کره‌ای می‌توان تقریبا دو برابر اطلاعات را با یک کاراکتر انتقال داد، این در حالیست که در زبان‌هایی نظیر ایتالیایی، انگلیسی و اسپانیایی چنین قابلیتی امکان‌پذیر نیست. برای مثال تنها ۰.۴ درصد از توییت‌های ژاپنی به محدودیت ۱۴۰ کاراکتری رسیده‌اند؛ اما در مورد زبان انگلیسی، بیش از ۹ درصد از توییت‌ها با ۱۴۰ کاراکتر منتشر شده‌اند. توییتر محدودیت ۱۴۰ کاراکتری را یکی از اصلی‌ترین عواملی می داند که باعث ناامیدی کاربران شده بود.
بنابر اعلام و گزارش های منتشر شده از سوی کاربران این شبکه اجتماعی پر طرفدار و محبوب، توییتر تصمیم گرفته بود که این محدودیت را به ۲۸۰ کارکتر برساند. بدین منظور در ابتدا برای شمار محدودی از کاربران این قابلیت و امکان را فراهم کرد تا در صورت نیاز، آن را اصلاح و یا لغو کند. پس از آنکه افزایش تعداد کاراکترها از مرحله اجرای آزمایشی آن سرافراز بیرون آمد ، توییتر اعلام کرد که این امکان برای تمامی کاربران این شبکه اجتماعی قابل دسترسی و استفاده خواهد بود.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.