صفحه اصلی / مصرف بیش از دو میلیارد متر مکعب گاز طبیعی در استان کرمانشاه

مصرف بیش از دو میلیارد متر مکعب گاز طبیعی در استان کرمانشاه

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان کرمانشاه، سیروس شهبازی با بیان این مطلب اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان مهرماه قریب به دو  میلیارد و یکصد میلیون مترمکعب گاز طبیعی در بخشهای مختلف استان به مصرف رسیده است.
وی افزود: در ۷ ماه ابتدای سال حدود ۶۵ درصد گاز توزیع شده در استان در بخشهای صنعتی اعم از نیروگاه ها، پتروشیمی ها، کارخانجات سیمان، جایگاههای سی.ان.جی و سایر  صنایع استان به مصرف رسیده است.
مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه با اشاره به در پیش بودن فصل سرما، اظهار کرد: در فصول سرد سال با توجه به افزایش مصارف در بخش خانگی ، عمده گاز توزیعی در این بخش مصرف می شود.
مهندس شهبازی تصریح کرد: اولویت اول ما در فصول سرد گازرسانی به بخش خانگی می باشد و صنایع استان باید به سوخت دوم برای استفاده در مواقع ضروری، مجهز باشند.
وی با اشاره به تقویت زیرساختهای گازرسانی در استان، اظهار امیدواری کرد با همراهی مردم، امسال محدویت کمتری در گازرسانی به صنایع اعمال شود.
مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه از مشترکین گاز طبیعی درخواست کرد با مدیریت مصرف گاز طبیعی ضمن کمک به اقتصاد خانواده خود، شرکت گاز را در امر گازرسانی به همه بخش های مصرفی استان یاری کنند.

 

همچنین مطالعه کنید:

وصول ١١٠ هزار میلیارد تومان از ابربدهکاران مالیاتی

به گزارش کسب و کار نیوز ، احسان خاندوزی وزیر اقتصاد در جمع خبرنگاران گفت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.