صفحه اصلی / انتصاب سرپرست مدیریت مسکن و ساختمان لارستان

انتصاب سرپرست مدیریت مسکن و ساختمان لارستان

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی لارستان، محمدرضا باقری فرد مدیرکل راه و شهرسازی لارستان طی حکمی محیا حق‌شناس را به سمت سرپرستی مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی لارستان منصوب کرد.
در حکم انتصاب سرکار خانم حق‌شناس آمده است:
امید است با اتکال به خداوند متعال، ضمن هماهنگی با واحدهای ستادی و انجام وظایف و مسئولیت‌های قانونی خویش، در جهت پیشبرد اهداف این اداره کل حضوری فعال و همه‌جانبه داشته باشید. حضور پررنگ زنان در جایگاه‌های اجتماعی نشانگر قابلیت‌ها و توان بالای آن‌هاست؛ و امیدواریم با رویکرد مناسب بتوانید اقدامات ارزشمندی را در حوزه تحت سرپرستی خود معمول فرمایید.
باقری فرد در این حکم تصریح کرد: همواره در این مجموعه تلاش کرده‌ایم تا با بهره‌گیری از دانش فنی نیروهای جوان و اعتماد به این قشر، سیاست‌های دولت و به تبع آن اداره کل راه و شهرسازی لارستان را به بهترین نحو ممکن دنبال کنیم. پس این مسئولیت مهم و حضور سرکار عالی در این مسئولیت ایجاب می‌نماید تا با بهره‌گیری از توانایی نیروهای جوان، مؤمن، متعهد و متخصص برنامه‌ریزی مناسبی را جهت اعتلای فرهنگ شهرنشینی، توسعه عمران شهری، فراهم نمایید. توفیق و سربلندی سرکار عالی را از خداوند منان خواستاریم.
خانم حق‌شناس با دریافت این حکم، نخستین زنی است که از زمان تأسیس این اداره کل مدیریتی را بر عهده می‌گیرد.
مدیرکل راه و شهرسازی لارستان همچنین از تلاش و زحمات ارزنده علی‌اصغر افتخار مدیریت مسکن و ساختمان در طول مدت تصدی مسئولیت صمیمانه تقدیر و تشکر کرد.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.