صفحه اصلی / «سخاب۴» در صدر بازار اوراق با درآمد ثابت ایستاد

«سخاب۴» در صدر بازار اوراق با درآمد ثابت ایستاد

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی فرابورس ایران، در جریان بازار امروز یکشنبه ۱۴ آبان ماه معاملات در مجموع دو بازار اول و دوم نیز به نقل و انتقال ۱۳۵ میلیون سهم به ارزش ۲۶۷ میلیارد ریال منتهی شد و نماد ذوب آهن با خرید و فروش حدود ۸۶ میلیون سهم به ارزش ۶۸ میلیارد ریال در صدر این بازار به لحاظ ثبت بالاترین حجم و ارزش مبادلات ایستاد.
نماد «ذوب» همچنین پربیننده‌ترین نماد فرابورسی بازار سهام نیز شناخته شد و با رشد قیمت پایانی مبادلات امروز را خاتمه داد.
سهامداران همچنین در مجموع سه تابلو بازار پایه بیش از ۱۳۰ میلیون سهم به ارزش ۲۱۹ میلیارد ریال را خرید و فروش کردند. 
از سوی دیگر شاخص کل فرابورس روز جاری با افت ۲ واحدی روبه رو شد تا آیفکس نشانگر رقم ۹۷۲ واحدی شود. نمادهای «مارون»، «سرچشمه»، «میدکو» و «بساما» تا سطح ۳ واحد تاثیر منفی بر شاخص داشتند و در مقابل نمادهای «شاوان»، «دماوند» و «شرانل» تا سطح ۰.۶ واحد تاثیر مثبت بر این نماگر داشته از افت بیشتر آن جلوگیری کردند.
خریداران و فروشندگان اوراق تسهیلات نیز اقدام به دادوستد بیش از ۶۹ هزار ورقه تسه به ارزش ۵۳ میلیارد ریال کردند. اوراق تسه مهر ماه ۹۶ با مبادله ۲۸ هزار ورقه به ارزش ۲۲ میلیارد ریال بیشترین حجم و ارزش معاملات را در این تابلو تجربه کرد.
در بازار اوراق با درآمد ثابت هم که روز گذشته نماد «سخاب۲» به منظور واریز وجه اسمی این اوراق در سررسید متوقف شد، سناد خزانه اسلامی در نماد «سخاب۴» روز جاری در صدر ایستاد. در این نماد بیش از ۱۴۱ هزار ورقه به ارزش بالغ بر ۱۳۷ میلیارد ریال دست به دست شد که بیش از سایر اوراق مورد مبادله در این بازار بود.
 

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.