صفحه اصلی / یاسر فلاح، مدیر عامل شرکت اطلاع‌رسانی و خدمات بورس شد

یاسر فلاح، مدیر عامل شرکت اطلاع‌رسانی و خدمات بورس شد

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از  سازمان بورس و اوراق بهادار، یاسر فلاح، مشاور رییس سازمان بورس و اوراق بهادار که حدود دو دهه در جایگاه‌های مختلف رسانه‌ای در عرصه اقتصاد فعالیت داشته است، همزمان با تاسیس شرکت بورس انرژی، کار خود را به عنوان مدیر روابط عمومی این شرکت آغاز کرد.
یاسر فلاح در تابستان سال ۹۵ به عنوان مشاور رییس و مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان بورس منصوب و در پاییز همان سال به عنوان رییس هیات مدیره این شرکت انتخاب شد. برگزاری اولین جشنواره بورس و رسانه و همچنین لیگ ستارگان بورس، تشکیل شورای سیاستگذاری نمایشگاه بورس، بانک و بیمه از مهمترین اقدامات مدیر جدید شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس در ماه های اخیر است.
تعامل مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بورس و اوراق بهادار با فعالان بازار سرمایه و همچنین اصحاب رسانه مسیر همواری را برای انتقال دیدگاه‌ها و مدیران ارشد سازمان ایجاد کرده است. مشاور فعلی رییس سازمان بورس و اوراق بهادار که اکنون دانشجوی دوره دکترای مدیریت مالی است، در گسترش ارتباطات و انتقال تجارب در عرصه بین‌المللی نیز تلاش‌های ارزشمندی داشته و برگزاری همایش بین‌المللی بازار سرمایه در کیش با حضور بیش از پنجاه مقام بین‌المللی از ۱۶ کشور جهان، یکی از دستاوردهای وی به شمار می رود.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.