صفحه اصلی / بریتانیا آماده توسعه روابط با استان اصفهان است

بریتانیا آماده توسعه روابط با استان اصفهان است

مدیرکل بازرگانی سفارت بریتانیا از پاویون استان اصفهان در نهمین نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری کیش بازدید کرد.
 
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل ازپایگاه خبری اتاق ایران , مدیرکل بازرگانی سفارت بریتانیا در ایران با اشاره به روابط چند صدساله  اقتصادی انگلیس با  اصفهان گفت: اصفهان همواره به‌عنوان یک شهر مهم و اثرگذار ایران در اقتصاد شناخته می‌شود و بریتانیا آماده توسعه روابط و همکاری نزدیک در بخش‌های صنعتی، خدماتی و مالی با استان اصفهان است.
 
کیت ولینگز خواستار برگزاری نشست‌های مشترک بین فعالان اقتصادی استان اصفهان و انگلیس شد و گفت: اتاق بازرگانی مشترک ایران و انگلیس می‌تواند نقش مؤثری در توسعه روابط اقتصادی بین بازرگانان دو کشور داشته باشد.
 
برقراری خط هوایی مستقیم لندن _ اصفهان به توسعه روابط دو طرف کمک می‌کند
 
عضو هیات رئیسه اتاق اصفهان نیز گفت: برقراری خط هوایی مستقیم لندن- اصفهان، فعال شدن بیمه لویدز و بانک‌های انگلیسی در پوشش پروژه‌های سرمایه‌گذاری استان اصفهان می‌تواند به توسعه روابط اصفهان و انگلیس در تمامی بخش‌ها منجر شود.
 
قاسم‌علی جباری افزود: بیمه و بانک دو ابزار مهم برقراری یک رابطه اقتصادی است و بیمه لویدز می‌تواند نقش مهمی در علاقه‌مند شدن سرمایه‌گذاران خارجی برای سرمایه‌گذاری در استان اصفهان داشته باشد.
 
رئیس کمیسیون حمایت از سرمایه‌گذاری، تأمین مالی و توسعه خارجی اتاق اصفهان تأکید کرد: برای برداشتن گام‌های هدفمند در اقتصاد باید ابزار بانک به‌خوبی تعریف شود و بدون روابط بانکی روابط اقتصادی دو کشور مستحکم نمی‌شود.
 
عضو هیات رئیسه اتاق اصفهان برقراری خط هوایی مستقیم بین لندن و اصفهان را گامی دیگر در توسعه روابط اقتصادی به‌ویژه در بخش گردشگری دانست و گفت: اصفهان به‌عنوان مقصد گردشگران خارجی همواره به‌عنوان یک مقصد خطوط هوایی از سوی ایرلاین‌های خارجی شناخته می‌شود.
 
وی اصفهان را دروازه ورود به مثلث گردشگری ایران شامل شهرهای شیراز و یزد برشمرد و گفت: برقراری این خط هوایی مستقیم می‌تواند علاوه بر مبادله گردشگر  زمینه توسعه مبادلات کالایی را نیز فراهم کند.
 
نهمین نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه در کیش در حال برگزاری است و استان اصفهان هم به ارائه فرصت‌های سرمایه‌گذاری در بخش‌های صنعتی، کشاورزی، گردشگری  و خدمات پرداخته است.

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.