چهارشنبه , ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اصلی / نشست «مفهوم آب مجازی و رد پای آب» در اتاق ایران برگزار می‌شود

نشست «مفهوم آب مجازی و رد پای آب» در اتاق ایران برگزار می‌شود

نشست تخصصی «مفهوم آب مجازی و رد پای آب» روز چهارشنبه هفدهم آبان‌ماه از سوی مرکز ملی مطالعات راهبردی کشاورزی و آب اتاق ایران برگزار می شود.
 
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل ازپایگاه خبری اتاق ایران, این نشست با حضور پروفسور هوکسترا استاد دانشگاه توئنته هلند و صاحب نظریه «رد پای آب» برگزار خواهد شد. محمدحسین شریعتمدار، رئیس مرکز ملی مطالعات راهبردی کشاورزی و آب اتاق ایران و فاطمه کاراندیش، استاد منابع آب دانشگاه زابل نیز در این نشست سخنرانی خواهند کرد.
 
پروفسور هوکسترا که در طرح «تعیین الگوی کشت بهینه در حوضه­ آبریز دریاچه­ ارومیه بر اساس مفهوم ردپای آب» با مرکز مطالعات راهبردی و آب اتاق ایران همکاری می‌کند امروز در سفر به ارومیه از این دریاچه بازدید می‌کند.
 
کارگاه آموزشی مفهوم آب مجازی نیز روز دوشنبه ۱۵ آبان‌ماه در دانشگاه تبریز برگزار می شود. همچنین کارگاهی مشابه با موضوع «نقش ردپای آب و  تجارت آب مجازی در جهانی سازی مدیریت آب» بعدازظهر چهارشنبه در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران برگزار می شود.
 
دبیرخانه نشست با شماره تلفن ۸۵۷۳۲۸۵۳ آماده پاسخگویی به علاقه‌مندان است.
 
نخستین کنفرانس بین‌المللی آب مجازی از سوی مرکز ملی مطالعات راهبردی کشاورزی و آب اتاق ایران در اردیبهشت‌ماه امسال برگزار شد.

همچنین مطالعه کنید:

طرح کالابرگ در ۱۴۰۳ ادامه می‌یابد/ امسال کسری بودجه نخواهیم داشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، داوود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.