صفحه اصلی /
Notice: Undefined offset: 0 in /var/www/vhosts/kasbokarnet.ir/httpdocs/wp-content/themes/sahifa/framework/functions/breadcrumbs.php on line 61
اقدامات بانک ملت برای ارائه خدمات بانکی به زائران راهپیمایی اربعین حسینی

اقدامات بانک ملت برای ارائه خدمات بانکی به زائران راهپیمایی اربعین حسینی

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی بانک ملت، افزایش سقف برداشت وجه روزانه پایانه های خودپرداز از مبلغ دو میلیون ریال به پنج میلیون ریال در استان های خوزستان، کرمانشاه و ایلام از روز ۱۰ تا ۲۰ آبان ماه سال جاری، اعزام و استقرار چهار دستگاه پایانه سیار (هر یک مجهز به دو دستگاه خودپرداز) به نقاط مرزی مهران، خسروی، چذابه و شلمچه و ایجاد شعب کشیک در استان های یاد شده مجهز به پایانه های خودپرداز و دستگاه صدور آنی کارت از جمله اقداماتی است که بانک ملت در کنار برپایی موکب های پذیرایی از زائران، انجام داده است.
بر اساس این گزارش، شعب شوش، سوسنگرد، مرکزی خرمشهر و مرکزی آبادان در استان خوزستان، شعب قصر شیرین، اسلام آباد غرب و باجه احمدبن اسحاق(سرپل ذهاب) در استان کرمانشاه و شعب مهران، سرابله، ایوان، دهلران و ارکواز ملکشاهی در استان ایلام، شعب و باجه های کشیک بانک ملت در ایام اربعین حسینی هستند.

همچنین مطالعه کنید:

منصور غیبی

شفافیت اقتصاد مسکن در بورس

سرمقاله-   در این راستا بانک ها در ساخت بسیاری از مراکز تجاری یا مسکونی مشارکت …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *