صفحه اصلی / ارائه خدمات گسترده سایپا به زائرین عتبات عالیات در آستانه اربعین حسینی

ارائه خدمات گسترده سایپا به زائرین عتبات عالیات در آستانه اربعین حسینی

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از سایپا نیوز؛ مهندس علیشاهی با اشاره به برگزاری راهپیمایی بزرگ اربعین، گفت: طرح ارائه خدمات ویژه سایپا به زائران سید الشهدا (ع) از ۱۱ تا ۲۳ آبان ماه به مدت دو هفته در مسیرهای منتهی به مرزهای غرب و جنوب غرب کشوراجرا می‌شود.
وی افزود: با توجه به تاکید ویژه مدیرعامل گروه سایپا مبنی بر ارائه خدمات ویژه و گسترده به زائران محترم و با در نظر گرفتن حضور میلیونی هموطنان در مراسم اربعین حسینی و حجم بالای تردد زائران در جاده‌ها و مسیرهای منتهی به مرزهای مهران، قصر شیرین، شلمچه و چزابه (بستان)، ۱۵ نمایندگی منتخب طرح اربعین سایپا به طور ویژه در استان های کرمانشاه، ‌ایلام و خوزستان از ساعت ۸ تا ۲۴ با امکانات و تجهیزات کامل تعمیراتی آماده خدمت‌رسانی به زائران و مشتریان محصولات گروه سایپا هستند. همچنین نمایندگی‌های سایپا در استان های کرمانشاه، ایلام، کردستان، خوزستان، اصفهان، لرستان، قم، مرکزی و چهارمحال و بختیاری آمادگی دارند تا به زائران محترم خدمات ارائه دهند. در شهرستان آبادان و مرز شلمچه نیز نمایندگی‌های سایپا آماده ارائه خدمات به مشتریان محترم می‌باشند.
مدیرعامل سایپایدک ادامه داد: زائران محترمی که برای دریافت خدمات به نمایندگی‌های سایپا مراجعه می‌کنند از ۵۰ درصد تخفیف در ارائه خدمات بجز صافکاری و نقاشی بهر‌ه‌مند می‌شوند.
علیشاهی گفت: تمامی قطعات مورد نیاز با بسته‌بندی ویژه به نمایندگی‌های حاضر در طرح ارسال شده است.
مدیرعامل سایپایدک همچنین از استقرار پایگاه های خدمات تعمیراتی در مناطق مرزی قصر شیرین، مهران و چزابه (بستان) خبر داد و گفت: به منظور ارائه خدمات بهتر به زائران محترم، در مناطق مرزی جایگاه ارائه خدمات در نظر گرفته شده و تعمیرکاران مجرب سایپایدک در روزهای یاد شده به ارائه خدمات خواهند پرداخت ضمن اینکه کلیه تجهیزات لازم در این پایگاه ها نصب می‌شود.
علیشاهی در ادامه افزود: به منظور رفاه حال مشتریان گروه سایپا، سایپایدک نسبت به تهیه توزیع زائر کارت اقدام می‌نماید که مشتریان محترم می‌توانند این کارت را از پلیس راهنمایی و رانندگی، نمایندگی‌های سایپا و پایگاه های امداد خودرو سایپا دریافت کنند و از خدمات امدادی حمل و نقل رایگان خودرو در صورت بروز نقص فنی یا تصادف بهره‌مند شوند.
وی گفت: گروه سایپا با ۱۷۴ نفر امدادگر و ۸۷ ناوگان امدادی در سه استان کرمانشاه، ایلام، خوزستان و مسیرهای منتهی به مرز در خدمت زائران محترم خواهند بود. علاوه بر ناوگان امدادی سراسری، ۴۸ پایگاه ویژه در مسیرهای منتهی به مرز عراق مستقر می‌شوند.
وی تاکید کرد: با توجه به پیش‌بینی سفر تعداد زیادی از هموطنان با خودروهای شخصی به سمت مناطق مرزی، لازم است مشتریان محترم در صورت نیاز به دریافت خدمات ویژه گروه سایپا مدارک سفر به عراق را نیز همراه داشته باشند و به منظور اطمینان از وضعیت خودرو، قبل از آغاز سفر نسبت به بازدید فنی خودرو در نمایندگی‌های مجازگروه خودروسازی سایپا اقدام کنند و در صورت نیاز به دریافت خدمات امدادی، با شماره ۰۹۶۵۵۰ تماس حاصل کنند.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.