صفحه اصلی / زائران اربعین بدون دغدغه امنیتی از مرز عبور می کنند

زائران اربعین بدون دغدغه امنیتی از مرز عبور می کنند

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایرنا سیدمحمود علوی روز شنبه در نشست ستاد اربعین در پایانه مرزی شلمچه اظهارکرد: با توجه به اقدامات صورت گرفته تردد زائران نسبت به سال های گذشته روان تر شده و اجتماع های ۵۰ تا ۶۰ نفره بلاتکلیف که مشکل روادید و گذرنامه داشتند کاهش یافته است. 
وی اظهارکرد: عمده مشکلات موجود مربوط به مشکلات شخصی زائران است. 
حجت الاسلام علوی گفت: سال ‌به ‌سال سطح خدمات رسانی به زائران در این منطقه بهتر می شود و امسال نیز نسبت به سال های گذشته سرعت عمل نیروی انتظامی، گمرک، مرزبانی و سایر دستگاه‌ها بسیار بالاست. 
وی افزود: به گفته رسول اکرم (ص) امنیت یک نعمت ناشناخته است و ناملموس‌تر از آن ، عوامل پشت پرده‌ای هستند که این امنیت را برقرار می‌کنند، که به ‌حق باید گفت امنیت آفرینان همان سربازان گمنام امام عصر(عج) و خادمان گمنام مردم ما هستند. 
وزیر اطلاعات با اشاره به بازدید حدود پنج کیلومتری خود از مرز شلمچه، گفت: مسئولان در این منطقه با عشق امام حسین (ع) به زوار اربعین حسینی بدون اینکه احساس خستگی کنند خدمات ارایه می دهند که باید از این خادمان تقدیر کرد. 
پایانه مرزی چذابه در ۱۱۰کیلومتری شمال غرب اهواز و پایانه مرزی شلمچه در ۱۶کیلومتری غرب خرمشهر ۲ کانون از چهار کانون اصلی تردد زائران اربعین حسینی هستند.
در اربعین حسینی پارسال حدود ۴۳۰ هزار زائر از پایانه چذابه و ۶۵۰هزار زائر از طریق مرز شلمچه راهی عتبات عالیات در عراق شدند.

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.