صفحه اصلی / تا شب گذشته ۲ میلیون و ۱۸۰ هزار ویزا برای زائران اربعین حسینی صادر شده است

تا شب گذشته ۲ میلیون و ۱۸۰ هزار ویزا برای زائران اربعین حسینی صادر شده است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، حسین ذوالفقاری با بیان اینکه تا غروب روز دوشنبه هفته جاری صدور ویزا برای زائرین اربعین حسینی ادامه خواهد داشت، گفت: کسانی که ویزا نگرفته اند در این فرصت کوتاه هر چه زودتر از طریق شرکت‌های مجاز و سامانه سماح در این زمینه اقدام کنند.
وی اظهار کرد: بر اساس آمار اعلام شده تا ساعت ۱۱:۳۰ امروز حدود یک میلیون و ۴۰۰ هزار زائر از اول ماه صفر تا کنون از مرز خارج شده‌اند و حدود ۲۰۰ هزار نفر نیز به کشور بازگشته‌اند.
این مقام مسئول در ستاد مرکزی اربعین با بیان اینکه به تدریج بازگشت زائران اربعین  حسینی از عراق در حال افزایش است و به نظر می‌رسد که روند رفت و آمد این عزیزان روند منظمی را به خود گرفته است و به احتمال زیاد ازدحام‌های دفعی سال‌های گذشته را کمتر خواهیم داشت، خاطرنشان کرد: در حال حاضر تردد در جاده‌ها و مرزها به صورت روان ادامه دارد و نیروی انتظامی کلیه مسیرها را پوشش داده است.
وی در ادامه ی  مصاحبه با رادیو اربعین با بیان اینکه سال‌های گذشته با پدیده‌ای به نام حضور بدون ویزا برخی از زائران در مرزها مواجه بودیم افزود: امسال عبور افراد بدون ویزا امکان پذیر نیست و اگر چنین اتفاقی صورت بگیرد این موضوع منجر به بسته شدن مرز از سوی عراقی‌ها می‌شود.
ذوالفقاری گفت :تا کنون چند هزار نفر بدون ویزا به مرز مراجعه کرده‌اند ولی بازگردانده شده‌اند.
وی تاکید کرد: مردم بدانند که نیروی انتظامی در سال جاری به صورت بسیار جدی  جلوی خروج زائران بدون ویزا را خواهد گرفت.

همچنین مطالعه کنید:

وصول ١١٠ هزار میلیارد تومان از ابربدهکاران مالیاتی

به گزارش کسب و کار نیوز ، احسان خاندوزی وزیر اقتصاد در جمع خبرنگاران گفت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.