صفحه اصلی / کرمی: تمام مشکلات به پولادگر بر نمی‌گردد

کرمی: تمام مشکلات به پولادگر بر نمی‌گردد

به‌ گزارش ‌ایسنا، یوسف کرمی در حاشیه انتخابات کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک در مورد شرایط فدراسیون تکواندو، گفت‌: مدتی است که تکواندو حال و روز خوبی ندارد. به‌ هر حال بعد از هر افتی باید رشد وجود داشته باشد. اگر تعامل و هم‌فکری بیش‌تر باشد تکواندو به روزهای خوب خود بر خواهد گشت.
کرمی در مورد انتقادهایی که از رییس فدراسیون تکواندو می‌شود، گفت‌: تمام دلیل افت تکواندو به مدیریت فدراسیون بر نمی‌گردد. به‌ هر حال همه‌ی مجموعه می‌توانند تاثیرگذار باشند.  وقتی که ورزشکار در مسابقات اشتباه‌های فردی دارد این دیگر به مدیریت فدراسیون بر نمی‌گردد. با این حال فکر می‌کنم که اگر همدل و همفکر باشیم ساعی و نفرات همه بیایند ۱۰۰ درصد وضعیت فدراسیون تکواندو بهتر می‌شود.
این دارنده مدال برنز المپیک آتن ادامه‌ داد: شاید من هم با برخی از سیاست‌های فدراسیون مخالف باشم، اما خیلی تند نقد نمی‌کنم. به نظرم اگر هادی ساعی دلسوز باشد که هست، باید ورود پیدا کند و نمی‌توان مشکل با یک نفر تکواندو را خراب کرد، چرا که همه ما برای تکواندو زحمت کشیده‌ایم و باید دست به دست هم دهیم تا به روزهای خوب خودش برگردد.
او در مورد انتخابات کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک گفت‌: نظر این کمیسیون تاثیرگذار است. البته این کمیسیون در حد اسم بود .امیدوارم کسانی انتخاب شوند که به خاطر اسم و رفاقت رای نیاورده باشند ،‌ بلکه بهترین‌ها انتخاب شوند و بتوانند از حق ورزشکاران نیز دفاع کنند.
کرمی در پایان صحبت‌هایش هم‌چنین در مورد تغییرات در اوزان تکواندو برای بازی‌های آسیایی جاکارتا، خاطرنشان کرد: با این تغییرات کار برای ما سخت می‌شود. با این حال امیدوارم که تکواندو باز هم بتواند مدال‌های خوبی بگیرد.

همچنین مطالعه کنید:

وصول ١١٠ هزار میلیارد تومان از ابربدهکاران مالیاتی

به گزارش کسب و کار نیوز ، احسان خاندوزی وزیر اقتصاد در جمع خبرنگاران گفت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.