صفحه اصلی / لزوم شناسایی سکونتگاه‌های غیررسمی در سطح استان گلستان

لزوم شناسایی سکونتگاه‌های غیررسمی در سطح استان گلستان

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان، علی‌اصغر طهماسبی معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان و رئیس کارگروه فرهنگی، اجتماعی و ارتقا سلامت، در دیدار با مدیران و متولیان حوزه بازآفرینی شهری در استان گفت:
به‌روز رسانی اطلاعات محدوده‌های سکونتگاه‌های غیررسمی شهرستان‌های استان و شناسایی معضلات موجود در آن، در برنامه‌ریزی و اجرای طرح‌های پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی این مناطق بسیار ضروری است.
رئیس کارگروه فرهنگی، اجتماعی و ارتقاء سلامت استان در این جلسه بر لزوم همکاری و هماهنگی هر چه بیشتر دستگاه‌های اجرایی مرتبط در راستای بهبود وضعیت اجتماعی، فرهنگی و سلامت ساکنین محدوده‌های هدف تأکید کرد.
در این دیدار حسین محبوبی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان و دبیر ستاد استانی بازآفرینی شهری نیز به ارائه گزارش در خصوص شناسایی محدوده‌های سکونتگاه‌های غیررسمی در شهرهای بالای بیست و پنج هزار نفر با همکاری شهرداری و شورای شهر پرداخت.
وی همچنین آخرین وضعیت پروژه‌های سکونتگاه‌های غیررسمی استان در شهرهای گرگان و گنبد را تشریح و افزود: با توجه به تصویب و تهیه طرح‌های دو سرای محله و یک مرکز آتش‌نشانی در شهر گنبد، نقشه‌های مربوطه به جهت تأییدیه نهایی به دستگاه‌های مرتبط ارسال شد.
محبوبی در این دیدار ادامه داد: با توجه به تأکیدات وزیر محترم راه و شهرسازی و اهمیت موضوع در وزارتخانه متبوع، اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان در سال جاری علاوه بر ۳ پروژه در شهرستان گنبدکاووس ۲ پروژه احداث سرای محله در شهرستان گرگان در دست اجرا دارد تا در بهبود شرایط این مناطق اثرگذار باشد.
در این جلسه چراغعلی مدیرکل دفتر اجتماعی و دبیر کارگروه فرهنگی، اجتماعی و ارتقا سلامت و مدیرکل بهزیستی استان نیز حضور داشته و به بیان نقطه نظرات خود در جهت پیشبرد هر چه بهتر اهداف پرداختند.

همچنین مطالعه کنید:

وصول ١١٠ هزار میلیارد تومان از ابربدهکاران مالیاتی

به گزارش کسب و کار نیوز ، احسان خاندوزی وزیر اقتصاد در جمع خبرنگاران گفت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.