صفحه اصلی / شرط لازم برای ارتقای قدرت رقابت پذیری، بهبود مستمر در بهره وری از نیروی انسانی است

شرط لازم برای ارتقای قدرت رقابت پذیری، بهبود مستمر در بهره وری از نیروی انسانی است

 
سمینار روسای شعب استانهای مازندران و سمنان با حضور مدیر، معاونین، بازرسین، روسای شعب و مسئولین دوایر این استانها با هدف بررسی عملکرد هفت ماهه در سالن کنفرانس این مدیریت برگزار شد. 
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، سیدمهدی سلیم بهرامی مدیریت شعب استانهای مازندران و سمنان اهداف این سمینار را تشریح کرد و اظهار داشت: در عصر حاضر، به دلیل جهانی شدن اقتصادها، بانکها در حال رقابت شدید با یکدیگر برای تصاحب بازارهای مختلف هستند و در این میان آنهایی موفق خواهند بود که سهم خود را در بازار حفظ کرده یا ارتقا دهند و از توان رقابتی بالایی بر خوردار باشند.
وی در ادامه اذعان داشت یکی از الزامات مهم و اساسی ارتقای توان رقابتی بانکها ،افزایش بهره وری آنها در معرفی خدمات و محصولات مناسب و با کیفیت به مشتریان است.
سلیم بهرامی شرط لازم برای ارتقای قدرت رقابت پذیری را بهبود مستمر در بهره وری از نیروی انسانی بیان و افزود: در راه تحقق بخشیدن به اهداف ابلاغی و دست یابی به جایگاه مطلوب در تعامل با مشتریان، لازم است روسای شعب بیش از پیش به ارتقای بهره وری توجه کنند.
وی در پایان به جایگاه دانش الکترونیک در بانکداری مدرن اشاره و رشد هر سیستم را مرهون زحمات بی دریغ و از خود گذشتگی همکاران دانست.
 

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.