صفحه اصلی / از شاعران برگزیده چهارمین سوگواره ملی علمدار کربلا تجلیل شد

از شاعران برگزیده چهارمین سوگواره ملی علمدار کربلا تجلیل شد

به گزارش کسب و کار نیوز اختتامیه چهارمین سوگواره ملی عملدار کربلا با حضور جمعی از مسئولین کشوری، استانی و شاعران و شرکت کنندگان در این سوگواره در سالن اجتماعات اداره کل ارشاد اسلامی استان ایلام برگزار شد.
این سوگواره در سه بخش شعر کلاسیک، شعر نو و بخش ویژه برگزار شده که ۵۷۰ اثر از شاعران استان های مختلف کشور به دبیرخانه آن در ایلام ارسال شده که هیئت داوران پس از بررسی آثار، ۱۰ اثر را بعنوان آثار برتر معرفی کرده و صاحبان این آثار مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفتند.
در بخش شعر کلاسیک اشعار آقایان محمدفرخ طالب فومنی از استان گیلان، سعید دشتی از تهران، مصطفی توفیقی از خراسان رضوی و خانم فاطمه حلیمیان از خراسان رضوی بعنوان شاعران برگزیده این بخش معرفی شدند.
هیئت داوران در بخش شعر نو آثار آقایان مجتبی صفدری از استان گیلان، پیام جهانگیری از استان اردبیل و مجید موسوی از استان اصفهان را بعنوان آثار برتر معرفی کردند.
در بخش ویژه نیز هیئت داوران پس از بررسی آثار سه اثر از شاعران ایلامی را بعنوان آثار برتر معرفی کردند، در این بخش آقایان فرهاد شاهمرادیان، محمدرضا رستم پور و خانم سمیه مهری به ترتیب عناوین اول تا سوم این دوره از سوگواره را کسب کردند.
 گفتنی است مراسم تجلیل از برگزیدگان با حضور مهمانانی از حرم مطهر حضرت ابوالفضل (ع) و نماینده ویژه حرم مطهر عباس (ع) در ایران و معاون فرهنگی ستاد عالی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور برگزار شد.

 

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.