صفحه اصلی / عملکرد فرمانداران در چهار سال اخیر ارزیابی شده است

عملکرد فرمانداران در چهار سال اخیر ارزیابی شده است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، محمدامین رضازاده مدیر کل سیاسی وزارت کشور در مورد انتخاب فرمانداران در دوره جدید گفت: فرمانداران نیز همانند استانداران چهار سال مشغول فعالیت بوده و طبیعتا در این مدت هر مدیری برنامه‌ریزی و هدفگذاری کرده و کارهایی را انجام می‌دهد. البته در مورد آنان به طور طبیعی ممکن است تغییراتی ایجاد شود که یا خود فرمانداران علاقه‌مند هستند. ضمن اینکه استانداری‌ها و وزارت کشور نیز بر اساس ارزیابی‌هایی که انجام داده‌اند جابجایی‌های حداقلی صورت خواهد گرفت.
 
وی تصریح کرد: در واقع برخی فرمانداران بازنشست می‌شوند و برخی دیگر خودشان تمایل دارند در محل جدید دیگری به خدمت گرفته شوند و برخی از آنان نیز ارتقاء می‌یابند.
 
رضازاده تصریح کرد: در ارزیابی‌هایی که انجام شده عملکردها مثبت و خوب بوده است و آخرین کاری هم که فرمانداران انجام داده‌اند، برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراها است که ارزیابی‌ها در این زمینه مثبت است.
 
مدیر کل سیاسی وزارت کشور خاطر نشان کرد: به طور طبیعی و با توجه به دلایل گفته شده تغییراتی انجام خواهد شد، اما این موضوع نباید موجب شود که فرمانداران احساس بی ثباتی کنند. قطعا اینگونه نیست و اغلب آنها عملکرد موفقی داشته‌اند.
 
وی با بیان اینکه در جذب مدیران جدید در فرمانداری‌ها تغییراتی در حداقل‌ها صورت خواهد گرفت، گفت: براساس ارزیابی که از عملکرد چهار ساله فرمانداران به عمل آمده برخی از آنان موفق، برخی متوسط و تعداد کمی هم به طور طبیعی ناموفق بوده‌اند.
 
رضازاده درباره اینکه در انتخاب فرمانداران تا چه اندازه گرایش‌های سیاسی افراد مورد توجه قرار دارد، گفت: سیاست دولت استفاده از ظرفیت همه نیروهای شایسته کشور است. در واقع نیروهای شایسته‌ای که سیاست‌های دولت را قبول داشته، از شایستگی، توانمندی و تجربه موفق هم برخوردار باشند و روحیه توسعه‌گرایی داشته باشند که البته در چارچوب سیاست‌های نظام و دولت آقای روحانی باشد و بتوانند تعهداتی را که آقای رئیس جمهور در انتخابات اخیر به مردم داده‌اند را اجرایی کنند.
 
وی در پایان تاکید کرد: سیاست دولت این است که مشی اعتدالی دولت یازدهم استمرار یابد و همه نیروهای شایسته و خوب به کار گرفته شوند.

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.