صفحه اصلی / رییس جدید سازمان فنی و حرفه‌ای کشور منصوب شد

رییس جدید سازمان فنی و حرفه‌ای کشور منصوب شد

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایلنا، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزرات تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اعلام خبر تغییر رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای کشور گفت: با احکام جداگانه دکتر ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دکتر "سلیمان پاک سرشت" به عنوان رئیس جدید سازمان فنی و حرفه‌ای کشور و مهندس سازگارنژاد به عنوان دستیار و مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی منصوب شدند.
روزبه کردونی با اشاره به اینکه دکتر پاک سرشت عضو هیات علمی دانشگاه است، اظهار کرد: رئیس جدید سازمان فنی و حرفه‌ای متولد پیرانشهر بوده و سابقه همکاری با دفتر هیات دولت، مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری و موسسه عالی پژوهش تامین اجتماعی را در کارنامه کاری خود دارد.
وی تصریح کرد: دکتر پاک سرشت مجری پروژه ارزیابی و تحلیل مداخله در چالش‌های حاکمیتی آموزش فنی و حرفه‌ای نیز بوده‌اند.
رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی خاطرنشان کرد: رییس جدید سازمان فنی و حرفه‌ای به مسائل منطقه‌ای در حوزه فنی و حرفه‌ای، مسائل، چالش‌ها و راهبردهای این حوزه اشراف دارند و تمرکز مطالعات سیاستی ایشان در خصوص "تغییرات بازار کسب و کار و فنی و حرفه‌ای آینده" بوده است.
کردونی در ادامه با اشاره به اینکه سازگارنژاد رئیس سابق سازمان فنی و حرفه‌ای کشور نیز در سمت دستیار و مشاور وزیر رفاه بویژه در شورای راهبردی در کنار مجموعه سازمان فنی و حرفه‌ای حضور خواهند داشت، اعلام کرد: مراسم تودیع و معارفه روسای سابق و جدید فنی و حرفه‌ای در هفته جاری برگزار خواهد شد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.