صفحه اصلی / نماینده سفیر ساحل عاج خواستار توسعه همکاری در بخش اقتصادی و علوم ارتباطات شد

نماینده سفیر ساحل عاج خواستار توسعه همکاری در بخش اقتصادی و علوم ارتباطات شد

به گزارشکسب و کار نیوز به نقل از ایرنا، «کریم سیسه واتارا» امروز (یکشنبه) در همایش اقتصادی و سرمایه گذاری ایران و آفریقا در سالن همایش های صدا و سیما با اشاره به توانمندی های ساحل عاج، از سرمایه گذاران ایرانی خواست برای حضور در کشورش تردید نکنند.
وی ساحل عاج را کشوری امن برای سرمایه گذاری دانست و تاکید کرد: برای توسعه همکاری و مراودات نیاز است تا دو ملت بیش از پیش یکدیگر را بشناسند.
سیسه واتارا یادآور شد: مواد اولیه بسیاری نظیر قهوه و کاکائو در ساحل عاج وجود دارد که می تواند برای سرمایه گذاران ایرانی جذاب باشد.
نماینده سفیر ساحل عاج در تهران افزود: ساحل عاج برنامه پنج ساله ای برای رشد و توسعه خود تدوین کرده (۲۰۱۶ تا ۲۰۲۰) که صدها پروژه و طرح در آن پیش بینی شده و بویژه بخش خصوصی ایران می تواند در این پروژه ها حضوری پر رنگ داشته باشد.
وی با اشاره به علاقه ایرانی ها به تجارت گفت: راه اندازی و توسعه تجارت با کشورهای آفریقایی نیازمند حضور در این کشورهاست تا محصولات و تولیدات ایرانی نظیر برنج ایرانی که از کیفیت بالا و قیمت پایینی برخوردار است را عرضه کنند.
کریم سیسه واتارا، از آمادگی این کشور برای در اختیار گذاشتن مراکزی به تجار و بازرگانان ایرانی برای عرضه و ارائه محصولاتشان خبر داد، مشروط به اینکه نیروهای بومی را بکارگیری کنند تا سطح اشتغال افزایش یابد. 

همچنین مطالعه کنید:

تزریق ۵۰۰۰ میلیارد نقدینگی به بورس انرژی

به گزارش کسب و کار نیوز ، مصطفی رجبی مشهدی با بیان اینکه این اقدام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.