صفحه اصلی / اعضاء برای رأی دادن کارت ملی خود را به همراه داشته باشند

اعضاء برای رأی دادن کارت ملی خود را به همراه داشته باشند

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از اتاق اصناف تهران، محمد کشتی آرای در رابطه با انتخابات اتحادیه طلا و جواهر به آریا بازار گفت: روند انتخابات این اتحادیه از روزهای اول با یک نظم خاصی در اطلاع رسانی همراه بود و در مراحل مختلف به صنف اعلام شد.
وی با اشاره به برگزاری جلسه توجیهی کاندیداهای انتخابات اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: در این جلسه که با حضور مسئولین سازمان صنعت معدن و تجارت برگزار شد کاندیداها با قوانین و مقررات و آئین نامه ها آشنا شدند و در مورد نحوه برگزاری این انتخابات توجیهات لازم صورت گرفت.
رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران ضمن بیان الکترونیکی بودن این انتخابات افزود: برای رأی دادن همراه بودن جواز کسب لازم نیست و همکاران فقط کارت ملی خود را برای رأی دادن به همراه داشته باشند، همچنین در انتخابات تنها صاحبان جواز مجاز به شرکت در انتخابات هستند و کسانی که کارت مباشرت و یا کارت وکالت از صاحب جواز و یا افراد وابسته مجاز به رأی دادن نمی باشند.
کشتی آرای واجدین شرایط رأی دادن در انتخابات اتحادیه طلا و جواهر را نزدیک به ۳ هزار نفر در تهران اعلام کرد و گفت: ازاین تعداد حداقل باید یک سوم در انتخابات حضور داشته و رأی دهند تا این انتخابات به رسمیت برسد، و امیدواریم در این انتخابات یک روند مثبت و خوبی را داشته باشیم و برگزاری این انتخابات با نظم و انضباط و با اخلاق تؤام بوده و همه کاندیداها در عین رقابت بعد از این هم رفیق و همکار باشند.
وی به همه اعضاء صنفی توصیه کرد تا با حضور حداکثری در این انتخابات این صنف را تقویت کرده و برای ایجاد پشتوانه ای قوی و آینده صنفشان برای ساعاتی وقت خود را به این امر اختصاص دهند.
گفتنی است انتخابات هیئت مدیره اتحادیه طلا و جواهر تهران روز دوشنبه هشتم آبانماه از ساعت ۱۰ الی ۱۴ در هتل بزرگ فردوسی واقع در خیابات فردوسی برگزار خواهد شد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.