صفحه اصلی / دعوت سرمربی فوتسال بانوان از مردم برای حمایت تیم ملی در دیدار مقابل ایتالیا

دعوت سرمربی فوتسال بانوان از مردم برای حمایت تیم ملی در دیدار مقابل ایتالیا

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا شهرزاد مظفر درباره دیدار تدارکاتی تیم‌ ‌ملی فوتسال بانوان مقابل ایتالیا، بیان‌ کرد: ۱۶ آبان ماه ورود به اردوی ملی پوشان است، پس از آن نیز یک مرحله دیگر اردو برگزار خواهیم کرد و تیم ملی دوم و سوم آذر ماه یک دیدار تدارکاتی مقابل ایتالیا در تهران برگزار خواهد کرد. از مردم و علاقمندان به فوتسال دعوت می‌کنم تا از تیم‌ ‌ملی حمایت کنند.
او در ادامه‌ افزود: بسیار کم پیش می‌آید تا چنین بازی بزرگی به میزبانی تهران برگزار شود. از مردم تقاضا دارم برای تماشای بازی ملی‌پوشان حاضر شوند و تیم‌ ‌ملی را تشویق کنند.
مظفر درباره برگزاری رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان، نیز اظهار کرد: سطح کیفی لیگ برتر فوتسال بانوان نسبت به سال‌های گذشته ارتقا داشته و تیم‌ها پیشرفت کرده‌اند. روز گذشته (جمعه) بازی بسیار سختی مقابل دختران کویر کرمان برگزار کردیم و به سختی توانستیم پیروز شویم. این نوید بخش روزهای خوب برای فوتسال بانوان است. در گذشته نتایج یک طرفه و با تعداد گل‌های بالا به اتمام می رسید، اما در حال‌ حاضر بازنده و برنده مشخص نیست، به غیر از یک یا دو تیم که فاصله زیادی با  سایر تیم‌ها دارند.
سرمربی تیم‌ ‌ملی فوتسال بانوان در پاسخ به این سوال که آیا استعداد در لیگ برتر وجود دارد و فرصت حضور در تیم‌ ‌ملی برای آنها وجود دارد یا خیر؟ بیان‌ کرد: برخی از تیم‌ها بازیکنان بسیار جوانی دارند و مطمئن باشید که از دل لیگ امسال بازیکنان بسیاری به تیم‌ ‌ملی دعوت خواهند شد. تیم‌ها و بازیکنان صبر و حوصله داشته باشند، در پایان لیگ محصول خوبی از بازیکنان به تیم‌ ‌ملی راه پیدا خواهند کرد. نمی‌توانم بگویم که تعداد بسیار زیادی به تیم‌ ‌ملی دعوت می‌شوند، اما هستند بازیکنانی که این شانس را داشته باشند. درهای تیم‌ ‌ملی باز است.

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.