چهارشنبه , ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / نصب ۵ دستگاه دوربین نظارت تصویری در محورهای استان همدان

نصب ۵ دستگاه دوربین نظارت تصویری در محورهای استان همدان

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان در گفتگویی با اشاره به اینکه این دوربین‌ها در محورهای همدان-تهران، نهاوند-کنگاور، همدان- ساوه، همدان-کرمانشاه و همدان-غار علیصدر نصب می‌شود، گفت: پایش اطلاعات و مشاهده موقعیت ترافیکی جاده از جمله اهداف نصب و راه‌اندازی این سامانه نظارت تصویری است.
محمد رودباری افزود: با توجه به فرا رسیدن ایام اربعین و اینکه استان همدان در مسیر تردد زائران اربعین حسینی قرار گرفته است، این دوربین‌های نظارتی در نقاط حادثه‌خیز و مسیرهای پرتردد، نصب می‌شوند.
وی بیان کرد: استفاده از این سیستم‌های نظارتی و دیگر سامانه‌های its نقش مؤثری در توانمندی مدیریتی و کاهش تلفات جاده‌ای این استان دارد.
رودباری اضافه کرد: در حال حاضر نیز این سامانه در مرکز مدیریت راه‌ها، معاونت راهداری، پایانه مسافربری انقلاب و قرارگاه پلیس‌راه نصب شده و به شکل آنلاین فعالیت می‌کند.
این مسئول ادامه داد: هم‌اکنون نیز ۱۵ دوربین نظارت تصویری در گردنه‌ها و نقاط برف‌گیر استان در حال فعالیت است.
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان در ادامه از دریافت آخرین تصاویر ارسالی از طریق دوربین‌های اطلاعات مدیریت راه‌ها خبر داد و یادآور شد: شهروندان می‌توانند هر روز از طریق ربات تلگرامی @rah۱۴۱bot و وب‌سایت www.۱۴۱.ir آخرین تصاویر دریافتی از این سامانه‌های نظارت جاده‌ای را مشاهده کنند.
این مسئول اذعان داشت: همچنین تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارت تصویری از طریق کانال تلگرامی مرکز مدیریت راه‌ها به آدرس @rah۱۴۱ به کاربران اطلاع‌رسانی می‌شود.

همچنین مطالعه کنید:

ضرورت اصلاح ماده (۱۸) قانون جهش تولید مسکن و نظارت بر حسن اجرای قانون

به گزارش کسب و کار نیوز، رئیس کمیسیون تخصصی مشاوران املاک اتاق اصناف ایران در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.