صفحه اصلی / پیشنهاد هدایت فوتسال ازبکستان به مربی ایرانی

پیشنهاد هدایت فوتسال ازبکستان به مربی ایرانی

به گزارش ایسنا، قرارداد تیم ملی فوتسال ازبکستان بعد از کسب مقام نائب قهرمانی مسابقات داخل سالن آسیا، با "مندز" اسپانیایی به پایان رسید و مسئولان فدراسیون فوتبال این کشور پیشنهاد هدایت تیم ملی فوتسال ازبکستان را به شهاب سفال‌منش داده‌اند.
سفال‌منش که سابقه مربی‌گری در تیم تاسیسات دریایی تهران و لیگ کانادا را دارد، در حال حاضر سرمربی تیم ملی لبنان است و برای به عهده گرفتن هدایت ازبکستان باید رضایت فدراسیون فوتبال لبنان را جلب کند.
سفال‌منش در گفت‌وگو با ایسنا، دراین‌باره توضیح داد: بنده با فدراسیون فوتبال لبنان تا پایان جام ملت‌های آسیا(اواخر بهمن سال جاری) قرارداد دارم و لبنانی‌ها تا این لحظه موافقت خود را مبنی بر جدایی‌ام اعلام نکرده‌اند. بنابراین در ایمیلی که به فدراسیون ازبکستان زدم، اعلام کردم که تا پایان جام ملت‌ها نمی‌توانم با شما همکاری داشته باشم.
او افزود: پیشنهاد ازبکستان را رد نکردم و گفتم یا باید با فدراسیون لبنان مذاکره کنید یا قراردادم را بعد از جام ملت‌های آسیا با شما امضا می‌کنم. ازبک‌ها به دنبال مربی‌ای هستند تا برنامه‌ریزی بلند مدت و سه ساله داشته باشد و تغییر و تحولاتی در این تیم به وجود آورد.
مدرس فوتسال AFC همچنین خاطرنشان کرد: سه مربی هستند که در تیم‌های آسیایی در حال چرخشند. "رودریگو" سرمربی تایلند بود و در حال حاضر سرمربی ویتنام است. "مندز" سرمربی سابق ازبکستان در حال حاضر هدایت تایلند را به عهده دارد و "برونو" سرمربی پیشین ویتنام به ژاپن رفته است. بنابراین یکی از قدرت‌های آسیا یعنی ازبکستان به دنبال مربی است. همچنین تیم ملی ازبکستان تیم پیری است که باید تغییر نسل ایجاد کند در غیراینصورت به مشکل می‌خورند.
سرمربی تیم ملی لبنان همچنین در مورد برنامه‌اش با لبنان توضیح داد: از دیروز با تیم ملی فوتسال لبنان استارت زده‌ام و دو هفته برای آماده سازی زمان داریم. هشت نوامبر عازم تایلند خواهیم شد و در یک گروه چهار تیمی با قطر، اردن و سوریه مسابقات انتخابی جام ملت‌ها را برگزار می‌کنیم. همچنین آقای "ماتیک" از مدرسان فیفا به عنوان مربی دروازه‌بان‌ها به کادرفنی اضافه کرده‌ام. حسن حمود، دکتر ندیم و حسین دیب نیز مجموعه کادرفنی ما را تشکیل می‌دهند.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.