صفحه اصلی / برای بازی با استقلال لحظه شماری می‌کنیم

برای بازی با استقلال لحظه شماری می‌کنیم

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مهر، نشست خبری پیش از بازی پرسپولیس با استقلال بعدازظهر امروز چهارشنبه در سازمان لیگ برگزار شد. ابتدا برانکو ایوانکوویچ در این نشست حاضر شد و وضعیت تیمش را تشریح کرد.
پیش از آغاز کنفرانس خبری برانکو، مسئولان روابط عمومی سازمان لیگ اعلام کردند در صورتی که اگر فردی از کنفرانس خبری سرمربی پرسپولیس و استقلال، فیلمی بگیرد، اجازه ورود وی به جایگاه خبرنگاران در بازی فردا داده نخواهد شد.
برای بازی با استقلال لحظه شماری می‌کنم
برانکو در ابتدای صحبتهایش گفت: درگذشت ابراهیم آشتیانی کاپیتان ملی پوش پرسپولیس را تسلیت عرض می‌کنم. برای باشگاه پرسپولیس فقدان بزرگی است که در دربی، با این مشکل روبرو شده‌ایم.
وی خاطرنشان کرد: برای بازی فردا، بی صبرانه لحظه شماری می‌کنیم. این بزرگترین مسابقه در قاره آسیاست. می‌دانیم این بازی برای بازیکنان و هوادارانمان چقدر بزرگ است.
دربی از قهرمانی مهمتر است
سرمربی پرسپولیس افزود: این بازی از قهرمانی هم مهمتر است. بارها گفته‌ام که این دیدار، خاص است و نمی‌توان تیمی را از قبل برنده دانست. این بازی، هیچ ارتباطی به جدول رده بندی ندارد.
برانکو تاکید کرد: این بازیِ تیمی است که می‌تواند شما را در دربی برنده کند.
باید برای پیروزی در دربی هجوم ببریم
سرمربی پرسپولیس درباره آمادگی بازیکنان تیمش اظهار داشت: مطمئنم بازیکنانم لحظه‌ای به کم کاری فکر نمی‌کنند. افتخار می‌کنم باز هم در این دیدار به عنوان سرمربی پرسپولیس حضور دارم. طبیعی است به جز ۱۱ نفر که بازیکنان اصلی تیم هستند، بقیه بازیکنان نمی‌توانند در ترکیب باشند و شاید هم به همین خاطر افسوس بخورند. فردا هیچ دردی معنا نخواهد داشت. باید برای پیروزی هجوم ببریم. تمام بازیکنانم سالم هستند. البته مهدی طارمی محروم است و فرشاد احمدزاده هم به خاطر مصدومیت نمی‌تواند بازی کند.
برد، برد و فقط برد می‌خواهیم
برانکو در ادامه تاکید کرد: ما از دربی فقط و فقط برد می‌خواهیم. برد، برد و برد! به هیچ کلمه دیگری فکر نمی‌کنم. فردا باید قلب‌هایمان داغ باشد و ذهنمان خنک بماند (باانگیزه ولی خونسرد باشیم) تا از لحاظ روحی شرایط خوبی داشته باشیم. فردا اگر با نیم گل هم برنده شویم برایم کافی است. به تعداد گل‌ها فکر نمی‌کنم.
لازم نیست بیشتر درباره مسلمان صحبت کنم
وی درباره احتمال حضور محسن مسلمان در دیدار فردا تصریح کرد: مسلمان یکی از ۲۰ بازیکنی است که از او می‌توانیم استفاده کنیم. نمی‌توانم واضح‌تر از این درباره این بازیکن صحبت کنم. لازم نیست بیشتر از اینها صحبتی کنم.
مگر قلیان کشیدن در ایران ممنوع است؟
سرمربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: نمی دانم چرا می‌گویند محسن مسلمان را کمیته اخلاق، محروم کرده است. هیچکس او را محروم نمی‌کند. می‌گویند مسلمان را محروم کرده‌اند؛ مگر در ایران، قلیان کشیدن ممنوع است؟ فکر می‌کنم این موضوع، کاملاً شخصی است. همه چیز در قانون شهروندی مشخص است. من رستوران هم می‌روم می بی نم مردم قلیان می کشند.
سورپرایزم را آرام آرام نشان می‌دهم
برانکو درباره جبران باخت فصل گذشته پرسپولیس مقابل استقلال و احتمال حضور بازیکن جدید در ترکیب سرخپوشان تصریح کرد: دربی یک دیدار خاص است و برنده از پیش تعین شده ندارد. ما بازی را پارسال در ۵ دقیقه باختیم. این بازی، شرایطش متفاوت است. امسال هم شاید استقلال وضعیت بدی در جدول داشته باشد اما این دیدار بسیار متفاوت است. من سورپرایزم را آرام آرام نشان می‌دهم.

همچنین مطالعه کنید:

توسعه ناوگان حمل و نقل در اربعین/ ممنوعیت فروش بلیت چارتری نجف

به گزارش کسب و کار نیوز ، سید کمال هادیان‌فر معاون حمل‌ونقل وزیر راه و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.