صفحه اصلی / پاشازاده به خاطر استقلال نقره داغ شد

پاشازاده به خاطر استقلال نقره داغ شد

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مهر، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در خصوص مسابقات فوتبال لیگ برتر، جام حذفی و لیگ دسته اول آرای خود را به شرح زیر اعلام کرد:

فولاد خوزستان- سایپا تهران / هفته دهم لیگ برتر ۲۷ مهر
در این دیدار محمد دایی مربی تیم سایپا به دلیل اعتراض مکرر به تصمیم داور که منجر به اخراج وی شد، به استناد بند ۲ ماده ۶۳ آئین نامه انضباطی به تذکر کتبی محکوم شد.

استقلال تهران – نساجی مازندران / مرحله ۱/۸ جام حذفی – ۲۸ مهر
مهدی پاشازاده سرمربی تیم نساجی مازندران به علت رفتار غیر مسئولانه که منجر به توقف بازی شد به استناد بند ۴ ماده ۶۶ به یک جلسه محرومیت و چهل میلیون ریال جریمه نقدی محکم شد. ضمناً تیم نساجی مازندران به دلیل تخلف تماشاگران که منطبق با بند ۳ ماده ۷۹ آئین نامه انضباطی است به پرداخت مبلغ ۸۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

مس رفسنجان – راه آهن تهران / لیگ دسته اول فوتبال – ۱۸ مهر
جعفر ابراهیمی مربی تیم راه آهن تهران که به دلیل اعتراض مکرر و نا معقول به تصمیم داور که منجر به اخراج وی شد به استناد بند ۵ ماده ۶۶ آئین نامه انضباطی به تذکر کتبی محکوم شد.

نفت مسجد سلیمان – ملوان انزلی / لیگ دسته اول فوتبال – ۱۸ مهر
تیم نفت مسجد سلیمان به علت تخلف تماشاگران، فحاشی به داور و ورود یک تماشاگر به داخل زمین مسابقه، که منطبق با ماده ۷۹ آئین نامه انضباطی است به پرداخت مبلغ ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

مس کرمان – اکسین البرز / لیگ دسته اول فوتبال – ۱۸ مهر
علیرضا فلاح متصدی تدارکات تیم اکسین البرز که به دلیل رفتار زننده و غیر ورزشی از زمین مسابقه اخراج شد به علت عدم رعایت مفاد بند ۵ ماده ۶۶ آئین نامه انضباطی به توبیخ کتبی محکوم شد.

صبای قم – شهرداری ماهشهر / لیگ دسته اول فوتبال – ۱۸ مهر
حمید عبدالهی مربی تیم صبای قم به دلیل اعتراضات مکرر که منجر به اخراج وی شد به استناد بند ۵ ماده ۶۶ آئین نامه انضباطی به تذکر کتبی محکوم شد.

آرای صادره قطعی است.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.