چهارشنبه , ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اصلی / آموزش و پرورش گزارشی سن تاثیرپذیری دانش‌آموزان را ارائه کند

آموزش و پرورش گزارشی سن تاثیرپذیری دانش‌آموزان را ارائه کند

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایلنا، شهبانو امانی (رئیس کمیته حمل و نقل شورای شهر تهران) در شانزدهمین جلسه شورای شهر در واکنش به گزارش مدیرکل آموزش و پرورش استان تهران بیان داشت: متاسفانه تنها ۱۰ درصد از دانش‌آموزان از سرویس‌های استاندارد در مدارس استفاده می‌کنند و ۹۰ درصد از آنها از سرویس‌های ناایمن استفاده می‌کنند.
وی افزود: در قراردادهای سرویس مدارس مسئولیت جانی و روانی برعهده استفاده‌کنندگان است. همچنین باید سهم ۲۳ درصدی مدیران از درآمدهای سرویس مدارس به‌طور شفاف توضیح داده شود.
امانی تاکید کرد: از آموزش و پرورش می‌خواهیم گزارشی در خصوص آغاز سن تاثیرپذیری دانش‌آموزان از همسالان خود ارائه کنند.
وی افزود: متاسفانه سیاست‌های ما درحوزه آسیب‌های اجتماعی معطوف به آخر خط و معلول‌هاست و ما در حوزه علت‌ها فعالیتی انجام نمی‌دهیم. در حال حاضر نیز به نهضت آموزش عمومی شهروندان نیاز داریم.
آرش میلانی (رئیس کمیته محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران؛ ری و تجریش) در ادامه جلسه، در واکنش به گزارش آموزش و پرورش بیان داشت: سرانه کتابخانه‌ها، آزمایشگاه‌های و سالن‌های ورزشی مدارس باید مشخص شود. همچنین از مسئولان آموزش و پرورش خواستار گزارش تکمیلی در خصوص مدارس تهران و اینکه چه تعدادی از این مدارس توسط خیرین ساخته می‌شود، هستیم.
وی افزود: برنامه‌هایی برای مدیریت تقاضای سفر پیش‌بیبنی شده بود که مقرر شد آموزش و پرورش نظر خود را در این خصوص اعلام کنند باید در خصوص آسیب‌پذیری مدارسی که بیشتر در معرض آلودگی هوا هستند چاره‌ای اندیشیده شود.
میلانی تاکید کرد: سازمان دانش آموزی میزان هزینه خود را در خصوص آموزش‌های حفاظت محیط زیست اعلام کند.

همچنین مطالعه کنید:

طرح کالابرگ در ۱۴۰۳ ادامه می‌یابد/ امسال کسری بودجه نخواهیم داشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، داوود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.