چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / راه اندازی تجارت الکترونیک برای بازاریابی محصولات بانوان

راه اندازی تجارت الکترونیک برای بازاریابی محصولات بانوان

 
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایرنا، معصومه ابتکار دوشنبه شب در حاشیه آغاز به کار نمایشگاه توانمندی زنان کارآفرین با عنوان ' لتکا ' در قائمشهر در گفت وگو با خبرنگاران افزود: ازطریق توسعه تجارت الکترونیک به معرفی کالاها در سطح بین الملل پرداخته‌ایم و همچنین با قرار دادن آموزش‌های لازم برای بانوان می‌خواهیم به بازاریابی کالا بپردازیم.
وی با بیان اینکه بانوان استان مازندران دارای توانمندی‌های بالایی هستند، گفت که این توانمندی‌ها در زمینه‌های همچون صنایع دستی، پوشاک و فرش دیده می‌شود که تولیدات خوبی را دربازار عرضه کرده‌اند.
معاون رئیس جمهوری با اشاره به اینکه در زمینه آموزش مهارت‌ها و ارتقای کیفیت تولیدات کارهای خوبی صورت گرفته است، بیان کرد: دولت دوازدهم بنا دارد در این زمینه‌ها اقدامات لازم را برای ارتقای سطح مهارت بانوان انجام دهد.
ابتکار افزود: برای بازاریابی در این زمینه‌ها راه اندازی تجارت الکترونیک بسیار مهم است تا چرخه کامل شود و تولیدات بانوان به فروش برسد.
معاون رئیس جمهوری گفت: همچنین بازاریابی برای اشتغال بانوان تحصیلکرده بسیار مهم است تا به رشد اقتصادی و بهبود وضعیت معیشت آنها کمک کند.
نمایشگاه توانمندی بانوان و خانواده مازندران دوشنبه شب با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح شد.

همچنین مطالعه کنید:

تخلیه‌ و بارگیری ۱۷.۵ میلیون تن کالا در بنادر/ رشد ۹ درصدی عملیات کانتینری

به گزارش کسب و کار نیوز ، براساس اعلام سازمان بنادر و دریانوردی؛ میزان تخلیه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.