صفحه اصلی / افتتاح مرکز آموزش بازرگانی خوزستان شعبه اروند

افتتاح مرکز آموزش بازرگانی خوزستان شعبه اروند

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل ازفرینا، سید علی موسوی گفت: منطقه آزاد اروند در بحث مسایل اقتصادی دارای اهمیت بالایی است و ظرفیت‌های آن حتی از مرکز استان نیز بیشتر است و باید از آن‌ها بهره برد.
موسوی افزود: منطقه آزاد اروند دارای گردش و مالی تجاری بوده و از دو اتاق بازرگانی، دو بندر تجاری و بازرگانی و دو شهرک صنعتی برخوردار است.
مدیر توسعه گردشگری و میراث فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند گفت: این منطقه یک منطقه استراتژیک و دارای مرز تجاری با صادرات سالانه یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون دلار در سال است و می‌تواند نقش بسیار مؤثری را در بحث تجارت با کشورهای مختلف از جمله عراق داشته باشد.
موسوی با اشاره به افتتاح مرکز آموزش بازرگانی خوزستان شعبه اروند در آبادان، افزود: با توجه به مزیت‌های اقتصادی منطقه از آموزش‌های تجاری و بازرگانی در منطقه آزاد اروند حمایت می‌کنیم.
وی گفت: با افتتاح این مرکز می‌توانیم در مذاکرات با طرف عراقی خدمات آموزشی را به عراقی‌ها ارائه دهیم. بعد از اربعین مردم بصره می‌توانند بدون ویزا به منطقه آزاد اروند سفر کنند و از آموزش‌های این مرکز نیز بهره‌مند شوند.
مدیر توسعه گردشگری و میراث فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند افزود: مرکز آموزش بازرگانی خوزستان شعبه اروند در بحث کارآفرینی هم می‌تواند آموزش‌های کاربردی را ارائه و حرفه‌های مرتبط با تجارت را به علاقه‌مندان آموزش دهد.
مرکز آموزش بازرگانی خوزستان شعبه اروند، با حضور مدیر توسعه گردشگری و میراث فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند، مدیر مراکز آموزشی بازرگانی استان خوزستان، رئیس شهرک‌های صنعتی آبادان و خرمشهر و رئیس اتاق اصناف آبادان افتتاح شد.

همچنین مطالعه کنید:

تزریق ۵۰۰۰ میلیارد نقدینگی به بورس انرژی

به گزارش کسب و کار نیوز ، مصطفی رجبی مشهدی با بیان اینکه این اقدام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.