صفحه اصلی / رشد سودآوری بیمه نوین حاصل تدوین استراتژی و تصمیم سازی‌های به موقع است

رشد سودآوری بیمه نوین حاصل تدوین استراتژی و تصمیم سازی‌های به موقع است

آرام رشیدی با اشاره انتشار صورت‌های مالی میان دوره‌ای شش ماهه منتهی به شهریور ۱۳۹۶ این شرکت گفت: به رغم همه محدودیت‌ها سود سهام شرکت در شش ماه نخست امسال ۷۵ درصد رشد کرده است که این مهم نشان دهنده عملکرد مطلوب شرکت در بازار بیمه‌ی کشور است.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی بانک اقتصادنوین، وی گفت: سودآوری بیمه نوین در سال جاری حاصل تدوین استراتژی و تصمیم سازی برای اجرای به هنگام برنامه‌های شرکت بوده که به مدت دو سال به صورت گام به گام شناسایی و دنبال شده است.
وی افزود: طبق صورت‌های مالی شش ماهه نخست سال جاری، این سود حاصل رشد ۱۸ درصدی حق بیمه صادره و همچنین کاهش ۱۱ درصدی خسارت طی این مدت و البته کاهش خسارات معوق و هزینه‌های مالی شرکت بوده است.
رشیدی همچنین در خصوص بهینه سازی بسترهای شرکت در حوزه سرمایه‌گذاری تصریح کرد: علاوه بر تمرکز در حوزه فنی و ارتقای کمی و کیفی در حوزه عملیات بیمه گری، خوشبختانه برنامه ریزی برای مدیریت و هدایت صحیح جریان سرمایه‌گذاری شرکت نیز طبق برنامه پیش‌بینی شده منجر به سودآوری شرکت شده است.
معاون پشتیبانی و امور اقتصادی بیمه نوین اضافه کرد: برآیند اقدامات اجرایی در حوزه‌های مختلف منتج به این رشد و شناسایی سود ۸۹ ریالی در پایان دوره شش ماهه نخست سال جاری بوده است و امیدواریم این رشد تا پایان دوره مالی سالانه با نسبت بالاتری ادامه و تحقق یابد.
رشیدی در خصوص وضعیت کنونی شرکت بیمه نوین خاطرنشان کرد: می‌توان با قاطعیت گفت هویت و رویکرد بیمه نوین در سال ۹۶ فرآیندی تکوینی و تکمیلی را طی کرده که تحقق برنامه و اهدافی همچون ثبت افزایش سرمایه شرکت، دستیابی به رتبه اول توانگری مالی، ایجاد توازن پرتفوی و شناسایی سود از محل فعالیت بیمه‌ای شرکت در نیمه اول سال بخشی از آن بوده است.

همچنین مطالعه کنید:

درآمد ۸۰۶ هزار میلیارد تومانی دولت از مالیات در ۱۴۰۲

به گزارش کسب و کار نیوز، در سال ۱۴۰۲ بالغ بر ۸۰۵ هزار و ۹۲۲ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.