صفحه اصلی / کمیته مشاوران مخازن در تعیین متقاضیان اولویت دار ۴ میدان به جمع بندی رسید

کمیته مشاوران مخازن در تعیین متقاضیان اولویت دار ۴ میدان به جمع بندی رسید

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از شانا، کریم زبیدی با بیان این مطلب افزود: جلسات کمیته مشاوران مخازن برای این چهار میدان برگزار شده و با امتیازبندی صورت گرفته، مناسب‌ترین گزینه از دیدِ کمیته مشاوران مخازن برای توسعه هر یک از چهار میدان، مشخص شده است.
مدیر برنامه‌ریزی تلفیقی شرکت ملی نفت یادآور شد: جمع‎بندی کمیته مشاوران مخازن اگرچه در تصمیم‎گیری برای انتخاب راهبر توسعه میدان‌ها مؤثر است؛ اما دیدگاه نهایی نیست و در کنار نتایج بررسی‌های این کمیته، نتایج بررسی‌های دیگر در زمینه‌های حقوقی، اقتصادی و… نیز عوامل تعیین‌کننده‌ای به شمار می‌روند.
وی ابراز امیدواری کرد که قرارداد توسعه میادین نامبرده، تا پایان امسال امضا شود.
زبیدی پیش از این در گفت‎وگو با ایسنا هم این خبر را اعلام کرده و درباره لایه نفتی پارس جنوبی گفته بود: برای توسعه این میدان، علاوه بر مرسک، ۲ شرکت از جمله یک شرکت روسی ابراز تمایل کرده‌اند؛ اما مذاکرات با مرسک پیشرفت خوبی داشته است.
بر اساس این گزارش، شرکت‌های دی‎ان‎او، ملی نفت تایلند (PTTEP) و گازپروم‎نفت برای توسعه میدان چنگوله، شرکت‌های مرسک، پرتامینا، لوک‎اویل، تنکو و مپنا برای توسعه میدان آبتیمور و شرکت‌های پرتامینا، لوک‎اویل، تنکو و مپنا برای توسعه میدان منصوری، با شرکت ملی نفت ایران تفاهمنامه مطالعاتی امضا کرده‌اند.

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.