صفحه اصلی / مرگ دو کارگر ساختمانی در دو حادثه

مرگ دو کارگر ساختمانی در دو حادثه

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایلنا، در حادثه اول که ظهر روز گذشته در شهرستان بابل استان مازندران رخ داد، یک کارگر نصاب ایزوگام از طبقه چهارم یک ساختمان سقوط کرد و جان خود را از دست دادند.
مهدی غلام‌نیا روشن، سخنگوی اورژانس بابل، درباره جزئیات این حادثه به رسانه‌ها گفته است: ساعت ۱۲:۱۷ ظهر امروز گزارشی مبنی بر سقوط یک کارگر ساختمانی که در طبقه چهارم در حال نصب ایزوگام بود به مرکز اورژانس اعلام شد.
وی افزود: به محض اطلاع نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند اما متأسفانه مصدوم (مرد ۳۰ ساله) به علت شدت جراحات وارده و خونریزی شدید فاقد علائم حیاتی بود و تلاش‌های اورژانس نیز ثمری داشت.
اما در حادثه دیگر که زمان آن به عصر روز گذشته (یکم آبان) مربوط می‌شود، کارگر دیگری در گلشهر کرج حین انجام کارساختمانی بر اثر ترکیدن لوله گاز جان خود را از دست می‌دهد.
سیدجواد موسوی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی کرج، با اشاره به حادثه ترکیدگی لوله گاز در بلوار حدادی واقع در گلشهر که عصر دیروز اتفاق افتاد گفت: ساعت ۱۵:۴۲ روز گذشته این حادثه به سازمان آتش‌نشانی گزارش شد که بلافاصله نیروهای آتش‌نشان در محل حضور یافتند.
وی اظهار داشت: به دلیل خاص بودن این اتفاق سریعاً از ایستگاه‌ها درخواست کمک، و در قالب ۵ ایستگاه، ۷ خودرو عملیاتی و ۲۰ نفر آتش‌نشان به همراه ۸ مسئول عملیاتی امدادرسانی شد.
موسوی بیان داشت: همکاران اداره گاز به دلیل حجم زیاد گاز موجود تا ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه شب مشغول قطع کردن فلکه‌های گاز بودند که بعد از تخلیه گاز در این ساعت عملیات به آتش‌نشانی واگذار شد.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی کرج از فوت یک کارگر تبعه افغان خبر داد و افزود: این حادثه سبب فوت یک کارگر تبعه افغان حدوداً ۱۶ ساله شد و مصدومی نداشت.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.