صفحه اصلی / توزیع بیش از ۹۹۲ میلیون لیتر انواع فرآورده های نفتی در کرمانشاه

توزیع بیش از ۹۹۲ میلیون لیتر انواع فرآورده های نفتی در کرمانشاه

به گزارش کسب و کار نیوز مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه از توزیع بیش از ۹۹۲ میلیون لیتر انواع فرآورده‌های نفتی در استان کرمانشاه خبر داد و گفت: این میزان عرضه سوخت در ۶ ماهه نخست امسال محقق شده است.
سیدرمضان هاشمی گفت: در ۶ ماهه نخست امسال ۲۵۴ میلیون و ۹۸۴ هزار لیتر بنزین موتور در استان کرمانشاه توزیع شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۹ درصد رشد داشته است.
وی همچنین به مصرف نفتگاز در این منطقه اشاره و تصریح کرد: در این بازه زمانی ۳۳۳ میلیون و ۲۹۹ هزار لیتر نفتگاز مصرف شده که در قیاس با مدت مشابه سال قبل، با رشد ۱ درصدی همراه بوده است.
هاشمی افزود: ۳۰ میلیون و ۳۹۳ هزار لیتر نفت سفید در ۶ ماهه نخست امسال در این استان در بین مصرف کنندگان توزیع شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۱ درصد افزایش یافته است.
به گفته وی، نفتکوره در دوره زمانی یادشده با ۴۴ درصد رشد نسبت به ۶ ماهه سال گذشته به ۳۷۳ میلیون و ۳۳۰ هزار لیتر رسیده است.
کاهش ۱۳ درصدی مصرف گاز مایع
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه گفت: ۲۶ میلیون و ۷۳۶ تن گازمایع سهم استان کرمانشاه در ۶ ماهه نخست امسال بوده است که طبق آمار، مصرف این فرآورده نسبت به مدت مشابه سال قبل، کاهش ۱۳ درصدی را به خود اختصاص داده است.
افزایش ۴ درصدی مصرف سی ان جی
سیدرمضان هاشمی با تاکید بر اهمیت فرهنگ سازی در کاهش مصرف سوخت، اظهار کرد: در ۶ ماهه نخست امسال، ۸۸ میلیون و ۸۲۹ هزار و ۸۳۲ کیلوگرم سی ان جی در استان مصرف شده که با مصرف این سوخت پاک؛ معادل ۴ میلیون و ۷۹۱ هزار و ۶۴۷ لیتر صرفه جویی در بخش بنزین بوده‌ایم.

 

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.