صفحه اصلی / جزئیات سومین جلسه ستاد بازآفرینی شهری پایدار محدوده‌های شهرستان رودبار

جزئیات سومین جلسه ستاد بازآفرینی شهری پایدار محدوده‌های شهرستان رودبار

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی گیلان، محمد صفری رئیس اداره عمران و بهسازی شهری اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان به تبیین اهداف و برنامه‌های ستادهای ملی، استانی و شهرستانی و تشریح آن‌ها در راستای احیاء، بهسازی، نوسازی و توانمندسازی محله‌های هدف شهرها پرداخت و وظایف کمیته‌های ستاد بازآفرینی با رویکرد فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، کالبدی، زیرساختی و حقوقی را یادآور شد.
رئیس اداره عمران و بهسازی شهری اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان عنوان کرد: نتایج مصوبات ستاد شهرستانی بازآفرینی پایدار در ستاد استانی و ملی مصوب و در برنامه‌های اجرایی سالیانه شرکت عمران و بهسازی شهری ایران قرار می‌گیرد.
وی افزود: ستادهای شهرستانی بازآفرینی پایدار شهری در کنار کمیته‌های برنامه‌ریزی شهرستان‌ها در حوزهٔ فعالیت و اهداف سند ملی راهبردی احیاء، بهسازی نوسازی و توانمندسازی بافت‌های ناکارآمد شهری انجام وظیفه می‌نمایند.
در این جلسه تسریع در تشکیل کمیته‌های ستاد بازآفرینی پایدار مورد بررسی قرار گرفت و هماهنگی‌های لازم در این زمینه بین رؤسا، دبیران و اعضای کمیته‌ها به عمل آمد، مقرر شد موضوعات کمیته‌های چهارگانه در راستای بازآفرینی پایدار شهری و توانمندسازی محله‌های هدف، در این کمیته‌ها مطرح و مصوب و سپس آماده طرح در شورای تلفیق و ستاد شهرستانی شود.
همچنین پس از پایان جلسه بازدید می‌دانی از محدوده‌های هدف شهرهای رودبار و لوشان به عمل آمد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.