صفحه اصلی / آغاز برداشت طلای سرخ

آغاز برداشت طلای سرخ

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مهر، غلامرضا میری در گفتگو با بیان اینکه در حدود ۱۰ روز اخیر برداشت زعفران آغاز شده است، اظهارداشت: زعفران نوبرانه ای که وارد بازار می شود نوع «نگین» است و از حدود ۵ آبان ماه انواع دیگر آن نیز به بازار خواهند آمد. 
وی ادامه داد: با ورود محصول نو به بازار قیمت زعفران نگین بین ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار تومان کاهش یافته و به ۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان تا ۵ میلیون تومان رسیده در حالی که قبلا بین ۵ میلیون تومان تا ۵ میلیون و ۳۰۰ هزارتومان بوده است. 
نایب رئیس شورای ملی زعفران گفت: با این حال قیمت انواع دیگر زعفران مقداری افزایش یافته و در حالی که قبل از ورود محصول نو به بازار بین ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان تا ۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان بوده الان به ۴ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان تا ۴ میلیون و ۵۰۰ هزارتومان رسیده است. 
میری در بخش دیگری از سخنان خود درباره وضعیت برداشت محصول نیز با بیان اینکه ۲۰۰ هزار بهره بردار زعفران داریم، گفت: تاکنون حدود ۸ درصد زعفران کاران برداشت را آغاز کرده اند ضمن اینکه ما با برخی از کشاورزان که درباره شرایط برداشت صحبت می کنیم آنان رضایت دارند و می گویند اوضاع خوب است.  

 

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.