صفحه اصلی / همکاری آلمان برای انتقال تکنولوژی آبی

همکاری آلمان برای انتقال تکنولوژی آبی

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، حمیدرضا جانباز امروز در حاشیه سیزدهمین نمایشگاه بین المللی آب و فاضلاب کشور اظهار کرد: مقدمات آموزش نیروی انسانی حرفه‌ای بخش آب و فاضلاب کشور در دستور کار این شرکت قرار دارد و یکی از مباحث مهم در این خصوص استفاده از کشورهای صاحب نام همچون آلمان در این مقوله است.
وی با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه با ژرمن واتر افزود: با انعقاد این تفاهم‌نامه یک مرکز آموزش حرفه‌ای در بالاترین سطح در شهر اصفهان احداث خواهد شد که ۵۰ درصد از هزینه‌های احداث این مؤسسه را وزارت علوم آلمان تقبل کرده است.
مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با اشاره اینکه فارغ التحصیلان دانشگاهی فاقد تجربه کاری هستند، بیان کرد: احداث این موسسه کمک خواهد کرد تا فارغ التحصیلان و کارشناسان به جز علوم دانشگاهی از تجربیات کار اجرایی نیز برخوردار شوند.
جانباز با اشاره به اینکه این مرکز فعالیت خود را از ابتدای سال ۹۷ آغاز خواهد کرد، افزود: در این مرکز کارشناسانی آموزش خواهند دید تا بتوانند در آینده نزدیک در سراسر کشور به انتقال این آموزه‌ها بپردازند.
وی با بیان اینکه این دوره‌ها در آغاز به صورت دوره‌های کوتاه مدت خواهد بود و سپس به برگزاری دوره‌های میان مدت خواهیم پرداخت، افزود: پس از اتمام دوره‌ها به فارغ التحصیلان گواهینامه‌های بین المللی اعطا خواهد شد.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.