صفحه اصلی / اعلام میزان رعایت مقررات ملی ساختمان در استان مرکزی طی ۵ سال گذشته

اعلام میزان رعایت مقررات ملی ساختمان در استان مرکزی طی ۵ سال گذشته

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی استان مرکزی، مجید موزونی اعلام کرد: رعایت مقررات ملی ساختمان و مباحث مربوطه در سال ۹۴ در سطح استان مرکزی با کسب ۷۹ درصد بالاترین میزان را داشته است و به ترتیب سال ۹۳ با ۷۶ درصد، سال ۹۵ با ۶۵ درصد، سال ۹۳ با ۶۲ درصد و سال ۹۲ با ۵۶ درصد حائز رتبه‌های بعدی بوده‌اند.
سرپرست مدیریت مسکن و ساختمان اضافه کرد: عملکرد سال‌های ۹۱ تا ۹۵ گروه نظارت عالیه استان که توسط اداره نظام‌مهندسی و مقررات ملی ساختمان تهیه گردیده در ۹ مجلد چاپ شده است که شامل گزارش بازدید از شهرداری‌ها، نمایندگی‌های نظام‌مهندسی در سطح استان و بازدیدهای سرزده و موردی از ساخت و سازهای سطح استان در کلیه شهرهای استان است.
وی عنوان کرد: با تلاش‌های پرسنل خدوم این اداره در سال ۹۵، گام‌های بلندی در جهت کیفیت ساخت و ساز در سطح استان و رعایت مقررات ملی ساختمان برداشته شده است.
موزونی افزود: در چهار سال گذشته ۸۶۹ پلاک ساختمانی به متراژ ۲/۱۶۵/۳۰۰ مترمربع توسط گروه نظارت عالیه این اداره کل بازدید شده است که در سال گذشته در روند این بازدیدها ۹ دستور توقف عملیات به شهرداری‌ها و مراجع صدور پروانه ساختمان در سطح استان ابلاغ گردیده است. همچنین تعداد ۱۱۲ تخلفات حرفه‌ای مهندسان به شورای انتظامی جهت رسیدگی و اعلام رای ارسال شده است.

همچنین مطالعه کنید:

تزریق ۵۰۰۰ میلیارد نقدینگی به بورس انرژی

به گزارش کسب و کار نیوز ، مصطفی رجبی مشهدی با بیان اینکه این اقدام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.