صفحه اصلی / خسروی وفا: بعید می‌دانم انتخابات کمیته المپیک امسال برگزار شود

خسروی وفا: بعید می‌دانم انتخابات کمیته المپیک امسال برگزار شود

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مهر، محمود خسروی وفا در حاشیه دهمین دوره مراسم گرامیداشت روز و هفته پارالمپیک در جمع خبرنگاران در مورد روند اساسنامه کمیته ملی پارالمپیک و انتخابات این کمیته توضیحاتی داد.
وی در خصوص روند تایید اساسنامه کمیته ملی پارالمیپک، اظهار داشت: تقریبا اساسنامه تصویبی در آخرین مراحل کار به سر می برد. مراحل اصلی برای تایید و تصویب این اساسنامه پشت سر گذاشته شده و طبق اطلاعات، آخرین کارهای لازم برای تاییدیه در کمیسیون اجتماعی دولت در حال انجام است.
وی در رابطه با زمان ابلاغ نهایی این اساسنامه از سوی دولت به کمیته ملی پارالمپیک خاطرنشان کرد: البته نمی توان زمان دقیقی در این زمینه اعلام کرد. به صورت شفاهی به ما اعلام شده که حداکثر تا دو سه هفته آینده این اساسنامه به مرحله نهایی رسیده و به صورت رسمی ابلاغ می شود.
رئیس کمیته ملی پارالمیپک در پاسخ به پرسش مبنی بر اینکه با این حساب انتخابات این کمیته باید در موعد مقرر برگزار شود؟ گفت: قطعا انتخابات کمیته ملی پارالمپیک همین امسال و در موعد مقرر با اساسنامه جدید برگزار می شود.
وی ادامه داد: ۴ سال پیش انتخابات کمیته ملی پارالمپیک بهمن ماه برگزار شد. امسال نیز در همین ماه و بر اساس آیین نامه جدید انتخاباتمان را برگزار خواهیم کرد. هیچ اتفاقی هم موجب تغییر این تاریخ و جابجایی آن نخواهد شد.
رئیس کمیته ملی پارالمپیک تاکید کرد: انتخابات ما همین امسال برگزار می شود اما بعید می دانم انتخابات کمیته ملی المپیک برای برگزاری در موعد مقرر سرانجامی داشته باشد. اساسنامه این کمیته هنوز به سرانجامی نرسیده است. بنابراین فکر نمی کنم برنامه ای برای برگزاری انتخابات کمیته المپیک برای امسال وجود داشته باشد.
خسروی وفا همچنین در مورد برگزاری انتخابات فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان که همزمان ریاست آن را برعهده دارد، خاطرنشان کرد: در ادوار گذشته انتخابات کمیته ملی پارالمپیک و ورزش های جانبازان همزمان در یک روز برگزار می شد، امسال نیز احتمالا طبق همین برنامه و اساسنامه جدید کار را پیش خواهیم برد.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.